Ansistrus unger
Fra : Sanne og Søren

Dato : 04-02-04 09:13

Det har lykkes mig at få Ansistrus unger. De var fritsvømmende for en uge
siden, og der er vil ca. 30-40 stk. De er ca. 1 cm nu.

Så lyder mit spørgsmål hvornår kan sælge sådan nogen. Jeg mener hvor
store/gamle skal de være.

Kan det bedst svare sig at sælge dem via dba.dk, nyhedsgrupper eller hos en
akvarie- / dyrehandel.

Jeg ved godt at en stor Ansistrus er dyre end en unge. Men der jo også
græsser for hvad mit 100 l. akvarie kan klare. Der går iøvrigt også 6 voksne
multier + unger.

hej igen
Søren

---

Fra : Aardvark

Dato : 04-02-04 23:23

"Sanne og Søren" <fangphilspam@get2net.dk> wrote in

> [...]
>
> Jeg ved godt at en stor Ansistrus er dyre end en unge. Men der jo også
> græsser for hvad mit 100 l. akvarie kan klare. Der går iøvrigt også 6

1. 3 cm minimum (de vokser hurtigt hvis de er fodret korrekt).
2. Alle har kan jo avle Ancistrus, ergo skal du ikke forvente mere end 5
kr for helt små Ancistrus.
3. De er altså ikke så plads krævende...Ancistrus.

/Aard