Mahogni rod i akvarium ?
Fra : Michael Larsen

Dato : 03-02-04 22:35

Hej

Efter et par års tilbageholdenhed med akvarie hobbyen har jeg lige været
en tur hos den lokale akvariepusher, for at få et par rødder til et
nystartet 180 L. akvarium.

Han præsenterede mig for Mahogni rødder!

Jeg har hørt om mose-eg og mangrove rødder, men ikke mahogni rødder før.
Er der nogle der kan bidrage med lidt information, omkring at dette
er normalt udbredt?

--
Mvh.
Michael Larsen

Fra : Michael Larsen

Dato : 08-02-04 13:51

Er der slet ikke nogle der har et bud på dette, eller er det er "dumt"
spørgsmål ??

--
Mvh.
Michael Larsen

http://www.tech-nic.dk/akvarie/

Fra : Jørgen

Dato : 08-02-04 20:09

"Michael Larsen" <not-valid@tech-nic.dk> skrev i en meddelelse
> Er der slet ikke nogle der har et bud på dette, eller er det er "dumt"
> [...]

Hej Michael
Der er mange forskellige slags rødder - det vigtigste er, at de har en facon
og en størrelse der passer dig og dit akvarie.
Det bør være en selvfølge, at de er vandmættede, da de ellers vil flyde.

--
Venlig hilsen
Jørgen Jørgensen