[DVD] Alien quad - jeg havde lovet aldrig ~
Fra : Morten DH

Dato : 03-02-04 17:38

.... meeen måske man lige skulle overveje en tur til østen:
http://www.watch.impress.co.jp/av/docs/20040202/20cfox.htm

Billedet kommer ca. midt i en masse uforståelige tegn - men i ved helt
sikkert hvilket et jeg tænker på

--
www.tradingvalues.com - trade for a better world

Fra : Morten DH

Dato : 03-02-04 17:40

DOH! jeg kunne jo også bare linke direkte....

http://www.watch.impress.co.jp/av/docs/20040202/fox02.jpg

Fra : Silver

Dato : 03-02-04 17:41

"Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://www.watch.impress.co.jp/av/docs/20040202/20cfox.htm
>
> Billedet kommer ca. midt i en masse uforståelige tegn - men i ved helt

Ok...DEN dukke er da for FED!!! genialt koncept de har fundet på der :D,
hvad mon den koster? kunne ikke finde hovede og hale i de HUJAHUJA tegn der
:).

Silver.

Fra : Mathness

Dato : 03-02-04 18:57

"Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> writes:

> Ok...DEN dukke er da for FED!!! genialt koncept de har fundet på der :D,
> hvad mon den koster? kunne ikke finde hovede og hale i de HUJAHUJA tegn der
> :).

Den til venstre koster 29800 Yen, den anden 14800 Yen.

--
Thomas Klietsch
m a t h n e s s @ z 4 2 . d k

Fra : Lars Møllebjerg

Dato : 03-02-04 22:06

Fra : zcully

Dato : 03-02-04 23:22

"Mathness" <mathness@z42.NO.SPAM.dk> wrote in message

> Den til venstre koster 29800 Yen, den anden 14800 Yen.
>
> --
> Thomas Klietsch
> m a t h n e s s @ z 4 2 . d k

Uh hvor meget er det i danske?

/Zcully

Fra : spæf

Dato : 03-02-04 23:35

> Uh hvor meget er det i danske?

Ifølge dagens kurs på japanske yen: 29800 = 1,692.38 dkr.
14800 = 840.512 dkr.

--
Hilsen

Spæf
"live long and prosper"

Fra : Jesper

Dato : 04-02-04 01:40

spæf <teater-lydFJERNDETTE@ofir.dk> wrote:

> Ifølge dagens kurs på japanske yen: 29800 = 1,692.38 dkr.
> 14800 = 840.512 dkr.

Rimeligt prebret!
global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 04-02-04 20:06

Jesper's utterance expressed in

> spæf <teater-lydFJERNDETTE@ofir.dk> wrote:
> 14800 =
>
> Rimeligt prebret!

tjaa.. 840 spir for fire film (4*200) og så fyrre kroner
for udstillingsgenstanden.. den anden er møgdyr.. men for
pokker jeg gad da godt at ha' den stående :D

hilsner
--
| lars gjerløw jørgensen | lgj[at]jyde[dot]dk |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |