Intolerable Cruelty?
Fra : Per

Dato : 03-02-04 11:05

Er jeg den eneste der slukkede godt og vel halvvejs inde i filmen? Damn hvor
er det gået ned ad bakke for Coen's.

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 03-02-04 11:24

> Er jeg den eneste der slukkede godt og vel halvvejs inde i filmen?

Ja, den blev ikke slukket her!

> Damn hvor er det gået ned ad bakke for Coen's.

Jeg synes stadig, at deres persongalleri og konversationer holder maks.

Fra : Kostas

Dato : 04-02-04 21:00

"Mads Jakobsen" <madsjakob@hotmail.com> wrote in news:jCKTb.630$G72.164
@news.get2net.dk:

> Ja, den blev ikke slukket her!

> Jeg synes stadig, at deres persongalleri og konversationer holder maks.

Helt enig - og nu får jeg nok slag - men det kører lidt i stilen som bruges
i Gilmore Girls - den eneste tålelige (næsten fornøjelige) serie jeg er
tvangsindlagt til at se med konen .-)

med venlig hilsen

Kostas

"Its a moo point."
"Moo point?
"Yeah , like a cows opinion , it doesn't matter"

Fra : David Rasmussen

Dato : 03-02-04 11:31

Per wrote:
> Er jeg den eneste der slukkede godt og vel halvvejs inde i filmen? Damn hvor
> er det gået ned ad bakke for Coen's.

Jeg synes den er glimrende. Jeg synes du skal se den færdig. De smører
tykt på fordi det nærmest er en parodi.

/David

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 03-02-04 13:35

Per skrev:

> Er jeg den eneste der slukkede godt og vel halvvejs inde i filmen?

Jeg overvejede stærkt at slukke, men indså, at resten af publikum i
Grand Teatret måske ville tage det ilde op. Men jo, det var en særdeles
trist forestilling.

> Damn hvor er det gået ned ad bakke for Coen's.

Tja, men jeg under dem retten til at lave en mainstreamfilm i ny og næ
for at financiere mesterværkerne.

--
Mvh. Peter | http://filmsvar.dk | http://filmnet.dk |
"Jeg har fået hemmeligt telefonnummer med 13 cifre, så det er ekstra

Fra : Jesper Lauridsen

Dato : 03-03-04 17:50

On Tue, 3 Feb 2004 13:35:12 +0100, "Peter Bjerre Rosa" <usenet@filmsvar.dk> wrote:

>Tja, men jeg under dem retten til at lave en mainstreamfilm i ny og næ
>for at financiere mesterværkerne.

Problemet er bare at "Intolerable Cruelty" ikke financerer noget. Den
var meget dyrere end deres normale film ($60M kontra $15M for "The Big
Lebowski") uden at have indspillet tilsvarende mere ($35M kontra $18M).
Efter "The Hudsucker Proxy" kan dette ikke have kommet bag på nogen, så
det er mig en gåde at nogen har puttet penge i projektet.

Fra : David Rasmussen

Dato : 03-03-04 20:29

Jesper Lauridsen wrote:

> [...]
> Efter "The Hudsucker Proxy" kan dette ikke have kommet bag på nogen, så
> det er mig en gåde at nogen har puttet penge i projektet.

Hvorfor? Det er jo en fin film.

/David

Fra : Martin Helbo

Dato : 03-02-04 14:04

"Per" <no@sorry.com> skrev i en meddelelse
> Er jeg den eneste der slukkede godt og vel halvvejs inde i filmen? Damn
hvor
> er det gået ned ad bakke for Coen's.

Jeg har ikke set Intolerable cruelty, men traileren til deres næste film,
The ladykillers" Ser ret god ud. Så forhåbentlig er det bare en enkelt
svipser.

--
Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 03-02-04 16:21

Martin Helbo wrote:

> Jeg har ikke set Intolerable cruelty, men traileren til deres næste
> film, The ladykillers" Ser ret god ud. Så forhåbentlig er det bare en
> enkelt svipser.

Det er altid farligt at sige. Kommer til at tænke på Eddie Murphy og Best
Defense nede i firserne.

Jeg tror dog ikke, det kommer til at gå helt så galt for Coen gutterne.

Mark