Hollywood og Politiken bør racisme-dømmes
Fra : Bo Warming

Dato : 03-02-04 04:33

Hollywood og Politiken bør racisme-dømmes

De høje masai- , hutu- og bantu-negre har gode chancer for at vinde
olympiade i højdespring, og træner ofte i sådant, men pygmæ'sk race (eller
blod , folk eller kultur) har nedsatte chancer og vil i deres ungdom altid
fravælge denne disciplin ved valg af sports-hobby.

Lige så handicappede er japanere mht. at udtale vestlige ord med "l" så de
ikke lyder som "r", og forhånelse af deres tilbageståenhed i denne henseende
er hovedingrediens i det extremt racistiske, men også poetiske ,
intelligente og smukke Hollywood-kunstværk "Lost in translation".

Politikens geniale filmanmelder Kim Skotte, hvis skarpe og vittige stil er
en hovedårsag til, at jeg abbonerer på Politiken, deltager i koret af
nedværdigende forhånende Japan-bashing.

Racisme-paragraffen i dansk straffelov, §266b ,er jeg tre gange bødestraffet
efter, og hvis ikke jeg var begyndt at lyve til politiet, at mine
internet-indlæg er skrevet af en hacker, ville jeg idag være bag tremmer.
Ved den tredie domfældelse mod mig forlangte politianklageren i stærke
vendinger for, at jeg skulle idømmes frihedsstraf for den folkelige stil,
dansk frisprog, som undertegnede Glistrup-klon anvender, når jeg i saglig
politisk debat om lovforslag (og uden voldsopfordringer) skriver sandheder
om muhamedansk overkriminalitet og fødselshyppighed.

Der er altså liden fornuft i den gamle danske straffelovs-tilføjelse, for
jeg er klart mindre racistisk end samtlige Politiken-journalister, eftersom
jeg i 4 år har arbejdet under Danida og FN for at afskaffe sult og sygdom i
perkerlande , og jeg har giftet mig ikke-arisk, med en asiat.

Antisemitisme-historikeren Sofie Lene Bak, som er anledning til Arne
Melchiors stævning mod Søren Krarup for racisme, fortæller i sin
doktordisputats om hvordan danske antiracister på grund af tysk
Krystalnat-vold mod jøder føjede racisme-§266b til vor straffelov, for ikke
at Fritz Clausens nazi-parti skulle ægge til racevold mod vore jøder.

Snedigt har vore antiracistiske jurister benyttet princippet om
begrebs-flydning, som kendes fra Orwellsk nysprog og fra Ciceros berømte
demagogiske retorik. Man har ulovliggjort at etniske grupper TRUES .....
eller FORHÅNES eller NEDVÆRDIGES.

Ikke een eneste af de mange domfæleldelser i indvandringsdebatten har været
truende altså volds-opfordrende. Det stigende antal straffedomme handler om
at forhåne og nedværdige en veldefineret subkultur, hvorom statistikken
klart siger, at de er mere kriminelt voldelige og eksplosivt fødende end
værtslandets indfødte.
Hvor injurier normalt er straffri, når de er sande, så har den snedige
danske statsmagt indført retspraksis om at "det er ikke det du siger, det er
måden at du siger det på", og derfor straffes Glistrup, DNSB'erne og jeg,
som om vi var Goebbels-bøller med opfordringer til fysisk racevold på
samvittigheden.

Faktisk er vi overlegne demokratiske debatører, der følger Grundtvigs,
Voltaires og Struensees ånd.

Bo Warming, Bjelkes Alle 46, DK2200 Copenhagen N , 45 35861000

------------------------------------

Folkekarakter og karikatur

Oscar-vinder Bill Murray er laid back og intelligent på en vildt charmerende
og fornyende måde i "Lost in translation" og den
dansk-amerikansk skønhed, Scarlett Johanson med for meget silikone i læberne
er en fryd for
øjet.

Han er berømt skuespiller og skal lave reklame for japansk whisky i Japan
Han møder den unge, skønne forsømte hustru, og de bliver kysse-venner trods
pædofili-aldersforskel..

Den mest falske japanske medieverden udstilles - de snobber for USA-style
på barnlig vis (synes vesterlændinge) og det karikeres
intellignt (men rigeligt støjende)

Det mere typiske, normale Japan, som jeg har oplevet når jeg har rejst der
og besøgt min kones familie , berøres næsten ikke af filmen, der altså er
racistisk mere end nogen
§266b-dømt ytring

Karikaturen gælder en promille af Japan, -

- hovedparten er anderledes ægte, varme og sympatiske og slet ikke
overfladiske som den opreklamerede menneskefjendske filmkunst lokker os til
at tro.

Filmen er fornyende og fremragende og fortjener mange Oscars. Selvfølgelig
skal debatten kunne rumme ækleste injurier mod det japanske folk, for det
man ikke dør af, bliver man stærkere af, og det er jo kun ord, og ord sårer
kun dem der ønsker at såres.

--
Bo Warming
Bjelkes Alle 46, 2200 København N

Fra : Jim Andersen

Dato : 03-02-04 13:43

Bo Warming wrote:
> Faktisk er vi overlegne demokratiske debatører

Ja da. Og ydmyge, ikke at forglemme.

/jim