Endelig min nye kat Kosmos
Fra : Allan

Dato : 02-02-04 20:52

Hej Alle først vil jeg gerne sige at jeg føler med alle dem der lige har
mistet sin kat.
Min beste ven Luffe døde for mig her i julen Så jeg ved hvordan det er.

Men noget af det der kan hjælpe lidt på smerten er en ny kat og komme
videre.

Så her er et link til min nye kat Kosmos hvis det da virker.

Han har kun været her 1 time da billedet blev taget.

Og det er lidt syndt at fyrer en blits af i ansigtigtet på sådan en ny.

Farverne på billedet snyder lidt, Han er mere grå end brun.

Men en fin lille sort tabby mco.

Mvh Allan

Fra : Louise Viborg

Dato : 02-02-04 21:03

On Mon, 2 Feb 2004 20:52:09 +0100, "Allan" <virker@ikke.news> wrote:

> [...]
>
>Og det er lidt syndt at fyrer en blits af i ansigtigtet på sådan en ny.
>
>Farverne på billedet snyder lidt, Han er mere grå end brun.

Hej Allan!
Hold op hvor ser han dog bare skøn ud!
Tillykke med ham

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Dejlig hunkilling til salg!

Fra : Allan

Dato : 02-02-04 23:53

"Louise Viborg" <nospam@shunozahra.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Allan!
> Hold op hvor ser han dog bare skøn ud!
> Tillykke med ham
>
> Mvh. Louise
> Katteri DK Shuno Zahra
> Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
> http://www.shunozahra.dk
> Dejlig hunkilling til salg!

Tak skal du have jeg tror ikke jeg for sovet ret meget her i nat

Bandit er han også

Mvh Allan

Fra : Louise Viborg

Dato : 03-02-04 19:46

On Mon, 2 Feb 2004 23:53:17 +0100, "Allan" <virker@ikke.news> wrote:

>Tak skal du have jeg tror ikke jeg for sovet ret meget her i nat
>
>Bandit er han også
>
>Mvh Allan

Ja, sådan er det tit med en killing i huset *G*

Fra : DK-Pisik

Dato : 02-02-04 21:03

Hej Allan

<klip>
Alle først vil jeg gerne sige at jeg føler med alle dem der lige har mistet
sin kat.
<klip>

takker ....

<klip> Så her er et link til min nye kat Kosmos hvis det da virker.
<klip>

hjertelig tillykke med den nye lille mis. Han er godt nok sød.

/ Inger Kaya
DK-Pisik

Fra : Allan

Dato : 02-02-04 23:56

"DK-Pisik" <tumling@gmx.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> <klip>
>
> hjertelig tillykke med den nye lille mis. Han er godt nok sød.

Tak ja han er næsten for sød
Der er ikke tid til at tænke på andre ting når han er vågen

Mvh Allan

Fra : Allan

Dato : 03-02-04 01:27

Og hvordan kan man dog være så dum som mig,
Og lade en turbo kuglre dims ligge fremme når man vil sove med en ny kat
Sådan en kører rundt ting og hele tiden

Mvh Allan

Fra : Eva Schmidt

Dato : 03-02-04 07:14

"Allan" <virker@ikke.news> skrev i en meddelelse news:401eeb31$0$30063$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Og hvordan kan man dog være så dum som mig,
> Og lade en turbo kuglre dims ligge fremme når man vil sove med en ny kat
> Sådan en kører rundt ting og hele tiden
>
> Mvh Allan

Åh, han havde såmænd bare fundet noget andet at larme med *GG*

I øvrigt stort tillykke med den lille bandit - han er superdejlig!
Besluttede du dig så for at lade ham beholde navnet Kosmos?
Hvad siger Boris til at have fået en "lillebror"??

mvh Eva

Fra : Allan

Dato : 03-02-04 19:27

"Eva Schmidt" <safeni@paradis.dk> skrev i en meddelelse

[...]

Tak skal du have Ja han er en sød lille en.
Og han bliver ved med at hedde Kosmos det er det nemmeste. Tror jeg.
Boris er stadigvæk lidt bange for ham. Men der er jo kun gået ca 26 timer
så mon ikke det løser sig selv med tiden.

Mvh Allan