Tandudtrækning
Fra : Denise

Dato : 02-02-04 19:22

Så var det min tur til at holde i pote hele natten. I går aften fik gamle
Molly på 15 trukket en dårlig kindtand ud. Var der ovre ved 19-tiden og var
med under bedøvelsen og udtrækningen. Først en normal bedøvelse i nakken, så
gik der lidt tid og så kastede hun sin mad op, for hun havde jo ikke fastet.
Så fik hun noget bedøvelse og ilt ved en slags sugekop. Og så gik han ellers
i gang med tanden og det tog bare lang tid og den kom ud i småstykker.
Kindtanden er vist det mest vanskelige at trække ud. Så fik hun lige renset
resten af bisserne. Derefter fik hun en masse vand i nakken, for at aflaste
hendes nyrer, da hun jo er gammel og sikkert ikke har for gode nyrer. Jeg
kørte så hjem. Jeg hentede hende kl. 22.30 og kl. 24 ville hun altså ikke
være i sin kasse mere og jeg lukkede hende ud. Hun tumlede rundt, væltede og
sov 10 min hvor hun faldt, så forfra igen, sådan gik så hele natten, hvor
jeg fulgte hende rundt i stuen og lagde en trøje over hende hver gang hun
lagde sig. Godt der er noget der hedder Hallmark, ellers havde jeg ikke
kunnet holde mig vågen. Ved 4.30 tiden sejlede hun men mod madskålen og
åd og åd, både vådmad men dælme også tørmad, efter endnu 1 time væltede hun
rundt i kattesandet og fik tisset. Da hun så endelig så ud til at kunne gå
nogenlunde lagde vi os til at sove sammen, så jeg fik lige sovet 4 timer,
for telefonen skulle jo vække mig flere gange. Men Molly sov så videre,
d.v.s. hun sov fra kl. 10 til kl 18 i dag. Hun skal have antirobe vet i 4-5
dage. Hun ser ud til at klare det fint, og hun vil både lege lidt og spise
lidt, men man kan godt se på hende, at hun stadig er meeeget træt, og som
bedøvelsen er væk, tror jeg også hun har lidt ondt. Det skulle undre mig
meget, hvis hun ikke havde, sådan som han masede og baksede. Men godt gået
af sådan en gammel tøs, det var jo en chance at tage, men hun kunne altså
ikke leve med en dårlig tand, selvom hun ikke viste tegn på problemer, så
vurderede vi at den gjorde ondt.

Puha, jeg sover godt i nat.

--
Hilsen Denise

Fra : AEK

Dato : 02-02-04 19:30

Denise wrote:
> Så var det min tur til at holde i pote hele natten.

Er det ikke skønt at være katteejer *LOL*

>Hun ser ud til at klare det fint, og hun vil både lege lidt og
> spise lidt, men man kan godt se på hende, at hun stadig er meeeget
> træt, og som bedøvelsen er væk, tror jeg også hun har lidt ondt.

God bedring til patienten

> Puha, jeg sover godt i nat.

Og kan du sove godt......

--
/ Anya.
Hvis du vil svare personligt, skal du skrive til hex (snabela) esenet.dk

" I denne verden er du måske kun et menneske, men for ét menneske, kan
du betyde en verden til forskel."

Fra : Denise

Dato : 02-02-04 20:02

"AEK" <2468@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse

> Er det ikke skønt at være katteejer *LOL*

Jo, men bare det går godt, så er det jo besværet værd. Jeg følger jo altid
med i hvad der bliver lavet hos dyrlægen og kan jo heller ikke tie stille.
Så da han asede og masede spurgte jeg, om han ikke havde sådan en tang, som
tandlæger bruger. Så sagde han "jeg tror nok, jeg har det værktøj jeg skal
bruge", ups, der blev jeg så lige sat på plads, så kan det godt være jeg
holdt mund - et lille stykke tid. Men jeg ved jo godt, at jeg er en ret
så irriterende kunde, men heldigvis kender han mig jo.

Tak

--
Hilsen Denise

Fra : Denise

Dato : 02-02-04 21:40

Hej Helle Larsen.
Du er kommet til at sende privat til mig.
Tak for dit ønske om god bedring til Molly. Hallmark - er en TV kanal der
sender hele natten. Antirobe vet er penicillin kapsler, som bruges til
at bekæmpe bakterier, de steder hvor der ikke kommer luft til bakterier,
f.eks mund og hals - det var vist lidt kluntet skrevet, håber du forstår.

--
Hilsen Denise

Fra : Helle Larsen

Dato : 03-02-04 21:04

> [...]
> f.eks mund og hals - det var vist lidt kluntet skrevet, håber du forstår.

Hej Denise.

Næhhh, det var da ikke kluntet skrevet. Det var bare mig, der ikke
vidste, hvad det var, og hvad det var. Og jeg er sååååååååå utroligt
nysgerrig. Jeg vil bare vide ca. alt.

Med venlig hilsen
Helle Larsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Denise

Dato : 03-02-04 21:25

Helle Larsen wrote:

> Hej Denise.
>
> Næhhh, det var da ikke kluntet skrevet. Det var bare mig, der ikke
> vidste, hvad det var, og hvad det var. Og jeg er sååååååååå utroligt
> nysgerrig. Jeg vil bare vide ca. alt.

Det er jo en god ting at være videbegærlig. Nogle gange forudsætter man, at
folk ved hvad man snakker om, fordi man selv ved det, og det er jo ikke
altid tilfældet

--
Hilsen Denise