Så er der sgu syn for sagen ;-)
Fra : Louise Viborg

Dato : 02-02-04 16:39

Jeg har idag modtaget billeder af min dejlige BlueBell som endelig har
givet sig og er blevet forlovet Hvilket betyder at forhåbentlig
venter killinger i uge 15! *krydser fingre*

http://www.shunozahra.dk/katte/dansk/killinger.htm

Mvh Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Dejlig hunkilling til salg!

Fra : Helle

Dato : 02-02-04 19:37

Hva pokker?? sidder du og sender pornobilleder her til?? fyyyyy !!! *g* det
er ellers noget af en forlovelse mig jeg sige *g* Spekulerer på hvorfor
kæresten ikke vil forloves - måske det hjælper hvis jeg viser dette billede.
haha.

Ej tillykke med det - det bliver jo vildt spændende!!

Håber i øvrigt du har det lidt bedre i dag mht. Cherie - hvordan gik det hos
dyrlægen?

Knus Helle

Fra : Louise Viborg

Dato : 02-02-04 20:33

On Mon, 2 Feb 2004 19:37:14 +0100, "Helle" <mail@FJERNhellenielsen.dk>
wrote:

>Hva pokker?? sidder du og sender pornobilleder her til?? fyyyyy !!! *g*

L: Hey! Du burde da kende mig efterhånden! *G*

> [...]
>kæresten ikke vil forloves - måske det hjælper hvis jeg viser dette billede.

L: Hehe...så ville han onske han var en kat??? *G*

>Ej tillykke med det - det bliver jo vildt spændende!!

L: Jaaa det gør sgu så!

>Håber i øvrigt du har det lidt bedre i dag mht. Cherie

L: Ååhh jeg savner hende så forfærdeligt og har allerde fortrudt at
hun er flyttet Men hun har det jo godt, og det er det
vigtigste....

- hvordan gik det hos
>dyrlægen?

L: Vi kunne først få en tid imorgen...så der må vi se hvad han
siger...

Knus Louise

Fra : AEK

Dato : 02-02-04 22:29

Louise Viborg wrote:

> http://www.shunozahra.dk/katte/dansk/killinger.htm

ENDELIG lidt katteporno *fniiis*

--
/ Anya.
Hvis du vil svare personligt, skal du skrive til hex (snabela) esenet.dk

" I denne verden er du måske kun et menneske, men for ét menneske, kan
du betyde en verden til forskel."

Fra : Camilla W. Pedersen

Dato : 03-02-04 14:09

> ENDELIG lidt katteporno *fniiis*

Godt man ikke er en kat, det må da gøre ondt sådan at få et helt tandsæt i
nakken.

MVH Camilla.

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 03-02-04 16:51

"Camilla W. Pedersen" <camillawp@mail.dk> writes:

> Godt man ikke er en kat, det må da gøre ondt sådan at få et helt tandsæt i
> nakken.

Siger jeg nu også ikke pga tandsættet men kravene...
parring ca hvert 10 minut i et døgns tid..
Noget helt andet end hos mennesker som oftest bruger 6 timer og 22
minutter på den slags...

> MVH Camilla.

Inden nogen derude bliver MISundelige vil jeg da lige pinde det
ud..*G*
20 minutters overtalelse/forspil
2 minutter på
6 timers søvn

*GGGG*

--
Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

http://misbamsen.dk posted with gnus Do not fear the penquin

Fra : Louise Viborg

Dato : 03-02-04 16:55

On 03 Feb 2004 16:51:12 +0100, Henrik Pedersen <misbams@edb.inv>
wrote:

>Siger jeg nu også ikke pga tandsættet men kravene...
>parring ca hvert 10 minut i et døgns tid..

L: Hold da op! De har ikke været til at riiive fra hinanden de sidste
3 dage *G* Så jeg får nok en kat hjem der har godt ondt
i......øhhmmm..nakken

> [...]
>minutter på den slags...
>Inden nogen derude bliver MISundelige vil jeg da lige pinde det

L:: *GGG*

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 03-02-04 17:01

Louise Viborg <nospam@shunozahra.dk> writes:

> L: Hold da op! De har ikke været til at riiive fra hinanden de sidste
> 3 dage *G* Så jeg får nok en kat hjem der har godt ondt
> i......øhhmmm..nakken

Jeg tror roligt at du kan anse forlovelsen for at være overstået..*S*
De er gået direkte til hvedebrødsdagene *GG*

Fra : Eva Schmidt

Dato : 03-02-04 18:13

"Henrik Pedersen" <misbams@edb.inv> skrev i en meddelelse news:m37jz4cfv2.fsf@henrik.misbamsen...

> De er gået direkte til hvedebrødsdagene *GG*

Ja, og bagefter så er det hende, der må tage slæbet
med killingerne uden hans hjælpende pote.
Og ikke nok med det, så muntrer det skarn sig garanteret med et nyt fruentimmer!

Eva

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 03-02-04 18:20

"Eva Schmidt" <safeni@paradis.dk> writes:

> Ja, og bagefter så er det hende, der må tage slæbet
> med killingerne uden hans hjælpende pote.
> Og ikke nok med det, så muntrer det skarn sig garanteret med et nyt
> fruentimmer!

Nemlig og værre endnu er det hvis nu slaverne beslutter sig for at
beholde en af killingerne, når hun nu har lært dem op til at klare sig
selv og lært dem hvordan man træner sine mennesker...*fniz*

Fra : Louise Viborg

Dato : 03-02-04 19:04

On 03 Feb 2004 18:20:18 +0100, Henrik Pedersen <misbams@edb.inv>
wrote:

>Nemlig og værre endnu er det hvis nu slaverne beslutter sig for at
>beholde en af killingerne, når hun nu har lært dem op til at klare sig
>selv og lært dem hvordan man træner sine mennesker...*fniz*

Du kan da lige tro at slaverne skal beholde en lille missepige

Fra : Louise Viborg

Dato : 03-02-04 19:03

On Tue, 3 Feb 2004 18:12:59 +0100, "Eva Schmidt" <safeni@paradis.dk>
wrote:

>Ja, og bagefter så er det hende, der må tage slæbet
>med killingerne uden hans hjælpende pote.
>Og ikke nok med det, så muntrer det skarn sig garanteret med et nyt fruentimmer!
>
>Eva

Jojo da Han har ihvert fald 3 piger foruden BlueBell som han skal
forloves med her i foråret *G*