Bundkort med 64 bit pci
Fra : Jacob Nielsen

Dato : 02-02-04 14:05

Hej

Er der nogen der ved hvad der findes af alm. bundkort der er udstyret med
minimum 3 stk 64 bit pci slots?

På forhånd tak

/Jacob

Fra : JSM

Dato : 02-02-04 15:30

"Jacob Nielsen" <jacobsnielsen@"nospam"yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Er der nogen der ved hvad der findes af alm. bundkort der er udstyret med
> minimum 3 stk 64 bit pci slots?

Så bliver du nok nødt til at forklare hvad du mener med "alm. bundkort".
De boards jeg hidtil har set, som har 64bit PCI slots, har alle været
fler-cpu boards rettet mod server-markedet. Så hvis ikke et dual-Xeon eller
Dual Opteron board kvalificerer som alm. bundkort i dine øjne tror jeg ikke
du finder ret mange.

mvh
Jesper

Fra : Mikkel

Dato : 02-02-04 15:36

Jacob Nielsen" <jacobsnielsen@"nospam wrote:
> Hej
>
> Er der nogen der ved hvad der findes af alm. bundkort der er udstyret
> med minimum 3 stk 64 bit pci slots?

Kig lidt længere tilbage (01.02.) under Bedste bundkort (basta).
Der har jeg nogle links til sådanne bundkort.

Mikkel

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 03-02-04 12:05

"Mikkel" wrote

> Kig lidt længere tilbage (01.02.) under Bedste bundkort (basta).
> Der har jeg nogle links til sådanne bundkort.

Tyan har faktisk et kort med dual xeon der overholder ATX standarden (og har
2 stk 64 bit PCI)
Såeeh, det må da være et "almindeligt" bundkort?
http://www.tyan.com/products/html/tigeri7501r.html

- Peter

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 03-02-04 12:11

"Peter Lykkegaard" wrote
> http://www.tyan.com/products/html/tigeri7501r.html

Damn for hurtigt - den er med integrated GPU

http://www.tyan.com/products/html/tigeri7505.html
Passer til ATX form factor men uden 64 bit PCI

http://www.tyan.com/products/html/thunderi7505.html
3 x 64 bit PCI - men SSI form factor

- Peter