dk.kultur.dvd-film ?
Fra : Peter Heide

Dato : 02-02-04 01:15

Hvad med at lave en ny usenet gruppe med dette navn ?

Har ikke indtrykket af at der er særligt mange i denne
gruppe, der går i biffen for at se film. Hvis I eller ved
hvad DET er for noget.

Der går somregel et par mdr. før en en aktuel film bliver
omtalt.

Er der ikke nogen der har set "Lost in Translation" og har
noget at sige om den film ?

Eller venter I på at den kommer på DVD m. div outtakes ?

I er sgu da for total "selvfede" mange er Jer.

Fra : Sparre

Dato : 02-02-04 09:07

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> En masse bavl....

Humor haha....

--
Sparre

Fra : cybamerc

Dato : 02-02-04 10:17

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> wrote in message news:<dCgTb.1940$Cc3.288@news.get2net.dk>...

> Hvad med at lave en ny usenet gruppe med dette navn ?

Hvorfor?

[snip]

> Der går somregel et par mdr. før en en aktuel film bliver
> omtalt.

Nu kan du jo ikke forvente at alle ser alt, der kommer ud.

Du kunne jo også selv starte en diskussion om de film, der
interesserer dig, istedet for at vente på at andre gør det.

[snip]

> I er sgu da for total "selvfede" mange er Jer.

Hvis der er nogen, der er "selvfed", må det da være dig. Du forventer
at folk påtager sig et arbejde, som du lige så godt selv kunne udføre.

Fra : Peter Heide

Dato : 02-02-04 13:47

Lidt længere nede har jeg da omtalt 2 nye film : Lost in Translation og
Elephant

Fra : sniper_Nolight

Dato : 02-02-04 19:36

> Har ikke indtrykket af at der er særligt mange i denne
> gruppe, der går i biffen for at se film. Hvis I eller ved
> hvad DET er for noget.

jo vi er vist helt med.

> Er der ikke nogen der har set "Lost in Translation" og har
> noget at sige om den film ?
>
> Eller venter I på at den kommer på DVD m. div outtakes ?

måske - lost in translation er ikke en film man om nødvendigt må se på det
store lærred - film i biffen for mig er action og storslåede scener... et
eksempel kunne være return of the king.
Film som Lost in Translation er, tror jeg, en film man fordyber sig i, en
film med en god historie, som jeg ville nyde hjemme i sofaen med ungerne i
seng og fuldstændig ro i stuen... ikke nødvendigvis en film jeg behøver at
se i dts, men måske tager med i soveværelset... for jeg tror ikke den på
samme måde som mange action gør det, kræver en masse DD, dts osv. for
rigtigt at være god - det klarer historien ganske fint - til gengæld ville
jeg aldrig se rotk i soveværelset.

> I er sgu da for total "selvfede" mange er Jer.

?

Jeg har defineret hvon jeg prioriterer film - henholdsvis i bif og
derhjemme.
Mange gør det sikkert anderledes, men fælles for os alle herinde er at det
er film vi snakker om og derfor bruger vi dk.kultur.film - nu skal vi jo
heller ikke gøre det værre end det er - film er film uanset alder og medie.
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight