"Cats" kattemad
Fra : Morten Snedker

Dato : 01-02-04 23:29

Hej folkens,

Vi har tidligere købt kattemad af mærket "Cats" Føtex og Bilka. Men de
er holdt med at sælge det. Nogen her der ved, om det kan købes
andeteds?

mvh /Snedker

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 02-02-04 07:28

Morten Snedker <morten@spammelam.dbconsult.dk> wrote:
> [...]
>
> Vi har tidligere købt kattemad af mærket "Cats" Føtex og Bilka. Men de
> er holdt med at sælge det. Nogen her der ved, om det kan købes

Muligvis i Netto selom det er samme kæde.
Der er også den mulighed at navnet er udgået. Jeg mener at det blev
fremstillet af Løven Petfood, men det er vistnok overtaget af Arovit
Petfood.
Alt med forbehold.

M.v.h
Niels

Fra : Doris

Dato : 02-02-04 12:28

De har det ikke i Netto, står i samme sitiuation.
Hilsen Doris.

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 02-02-04 18:40

Doris <xdoris@mail.tele.dk> wrote:
> De har det ikke i Netto, står i samme sitiuation.

Nææ, det har de ikke. Men de har Topsy i vådfoder fremstillet hos
Arovit, og Topsy i tørfoder fremstillet hos Vital Petfood (VPG).
De to fabrikker fremstiller dyremad, som sælges under forskellige navne,
i de forskellige butikskæder, også kaldet "private labels".
Fx. er "Catty" i Brugsen og Kvickly fra VPG.
Et kvalificeret gæt er, at det er det samme foder

M.v.h
Niels
Der næsten dagligt fremstiller foder æsker for VPG.

Fra : Doris

Dato : 03-02-04 00:19

Nope, tror ikke det er det samme, mine katte vil gerne have catty men ikke
Topsy ;)