Robert
Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 01-02-04 23:02

Sjældent har jeg været så enig med juryen ved en prisuddeling.
Ærgerligt, at man ikke kunne sætte penge på resultatet.

Stort tillykke til Per Fly, Ulrich Thomsen, Peter Steen, Ghita Nørby og
Halfdan E, og tak for "Arven".

--
Mvh. Peter | http://filmsvar.dk | http://filmnet.dk |
"Being a robot's great, but we don't have emotions, and sometimes that

Fra : Morten Bowman

Dato : 02-02-04 00:47

On Sun, 1 Feb 2004 23:02:02 +0100, "Peter Bjerre Rosa" <usenet@filmsvar.dk>
wrote:

> [...]
>Ærgerligt, at man ikke kunne sætte penge på resultatet.
>
>Stort tillykke til Per Fly, Ulrich Thomsen, Peter Steen, Ghita Nørby og

Jeg er fuldstændig enig. Stort velfortjent tillykke

Morten Bowman
mortensnabelabowmanpunktumdk

Fra : David Rasmussen

Dato : 02-02-04 08:06

Peter Bjerre Rosa wrote:
> [...]
> Ærgerligt, at man ikke kunne sætte penge på resultatet.
>
> Stort tillykke til Per Fly, Ulrich Thomsen, Peter Steen, Ghita Nørby og

"Arven" er en fin film. Jeg kan bare ikke forstå hvorfor den høster mere
hæder end Bænken, som er den bedste af de to.

/David

Fra : Morten Bowman

Dato : 02-02-04 11:22

On Mon, 02 Feb 2004 08:06:00 +0100, David Rasmussen
<david.rasmussen@gmx.net> wrote:

>"Arven" er en fin film. Jeg kan bare ikke forstå hvorfor den høster mere
>hæder end Bænken, som er den bedste af de to.

Jeg synes Arven er en tand bedre end Bænken. Det er ganske vist detaljer,
men flere med forrygende skuespil og en endnu mere intens personskildring.

Fra : David Rasmussen

Dato : 02-02-04 18:22

Morten Bowman wrote:

> Jeg synes Arven er en tand bedre end Bænken. Det er ganske vist detaljer,
> men flere med forrygende skuespil og en endnu mere intens personskildring.

Jeg synes ikke der er nogen i "Arven" der når Jesper Christensen til
parka-coaten.

/David

Fra : Morten Bowman

Dato : 02-02-04 19:32

On Mon, 02 Feb 2004 18:22:05 +0100, David Rasmussen
<david.rasmussen@gmx.net> wrote:

>Jeg synes ikke der er nogen i "Arven" der når Jesper Christensen til
>parka-coaten.

Aaahhh det er måske lige at overdrive, men JP er klart en klasseskuespiller.
Om han gør det bedre end Ulrich er vel i ligeså høj grad et spørgsmål om
detaljer og smag.
Men jeg har svært ved at forestille mig at Lie Kaas kunne have leveret den
præstation som Ulrich leverer.

Fra : Champion

Dato : 02-02-04 09:34

Peter Bjerre Rosa wrote:
> [...]
> Ærgerligt, at man ikke kunne sætte penge på resultatet.
>
> Stort tillykke til Per Fly, Ulrich Thomsen, Peter Steen, Ghita Nørby

Enig.
Også rart at juryen endelig har fået øjnene
op for Birthe Neumann's kvaliteter,
ved at tildele hende prisen for bedste
kvindelige hovedrolle i "Lykkevej".