Co2 med sodastream/sodavands maskine
Fra : Luten[9400]

Dato : 01-02-04 21:42

Hej.

Er der nogen her som ved om matas eller andre stadig bytter sodastream Co2
beholdere?

Eller er der evt. andre flasker som passer på en sodavandsmaskine?

Er der nogen som kender en smart måde at bruge en sodavandsmaskine til Co2
på?

Mvh Lasse

Fra : Ukendt

Dato : 01-02-04 23:42

> Er der nogen her som ved om matas eller andre stadig bytter sodastream Co2
> beholdere?

Det gør de (Matas). Til omkring 60,- kroner så vidt jeg husker, bruger det
mest om sommeren .. Kan desværre ikk svare dig på resten, men det er der
garanteret andre der kan.

Fra : Ole Vandborg Rasmuss~

Dato : 02-02-04 10:12

"Luten[9400]" <migselvmig@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej.
>
> Er der nogen her som ved om matas eller andre stadig bytter sodastream Co2
> beholdere?

Ellers gør Harald Nyborg - kan ikke lige huske prisen...

/Ole

Fra : Kasper Malmberg

Dato : 02-02-04 13:06

Her er et link til et simpelt co2 anlæg med sodastream

http://akvariesiden.dk/akvariet/vis_artikel_fund.php3?id=71&word=co2

og her

http://akvariesiden.dk/forum/read_fund.php3?f=7&i=7143&t=7143&word=co2

Se evt billeder i sidste link