Hanna Larsdotter/Larsson fra Bodarp i SKån~
Fra : Hans Peter Larsson

Dato : 01-02-04 17:16

Hej

Jeg håber nogen i denne gruppe kan hjälpe mig med lidt information.

Jeg söger min morfars mor.

Hun er födt i Bodarp sogn i Skåne 7. juni 1865

Hun får en sön, min morfar, den 28/6 1888, nogen far til barnet kendes
ikke.

Hun flytter til Danmark 25/1 1897 efterladende sin sön som plejebarn
hos en arbejderfamilie i Malmö.

Derefter har jag ingen spor af hende.

Jeg har fået oplyst at hun skulle ha truffet sin sön i efter at han
var blevet voksen og selv havde flyttet til Danmark, men jeg ved ikke
hvor eller hvornår.

Da min morfar döde i 1950 og min mor i 1977 er det lidt svärt at
spörge nogen af dem.

Jeg har prövet at söge i den invandrerdatabase som findes på Internet,
HTTP://ddd.dda.dk, dersvärre uden resultat, jeg har sögt efter både de
som har fået dansk infödsret og de som var udviste samt naturligvis
bare de som kom ind.

Når det gälder arbejds ophold har jeg forstået at det bare er de som
har fået det i Fredriksborg Amt som findes registrerede, og der hitter
jeg hende ikke.

Kan nogen hjälpe?

mvh Hans Peter Larsson
Visby, Sverige