MOBILIX aDSL funker for vildt
Fra : Lars Henrik Jensen

Dato : 22-04-01 02:49

No problesms, fuld fart på hele tiden, hvad kan man ønske mere..

Har været på fra 9. april og alt har kørt heeelt uden problemer.
Hurtig og korrekt levering (til arb. plads) af modem.
Måtte dog inst. moden softw. 2 gange før det virkede.

Er vores begejstring overdrevet eller hva ?????

Og prisen for forbindelsen er jo ikke undergået endnu.... ( 500,- kr. mdl
..incl.-fastnet tlf. abn. for 128/512)

Lars Henrik Jensen (48) og
Asherons Call gamer Kristian Jensen (15)
Haraldsgade 7
5000 Odense C
lhj@e-privat.dk
66 11 59 98

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 22-04-01 04:23

Hvordan er deres newsserver??

Primært på den binære side... Er ALLE danske binære grupper der?? Er der
begrænsninger på download som fx CyberCity har fundet på??

Hvordan ser alt.binaries.* ud hos mobilix??

/Henning

---
Wanna make money? Click here:
http://www.desktopdollars.com/gateway_click.asp?id=Fuxie

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 22-04-01 09:11

"*DrømmeFyren*" <VarmeSoeges@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvordan er deres newsserver??

Har været en del ustabil pga hardware-fejl, men skulle være korrigeret nu.

> Primært på den binære side... Er ALLE danske binære grupper der??

Der er 8 stks, så vidt jeg kan se.

>Er der
> begrænsninger på download som fx CyberCity har fundet på??

Nej.

> Hvordan ser alt.binaries.* ud hos mobilix??

Jeg fandt ca 1800 grupper.

Mvh HAA:
Meninger er mine egne, og ikke min arbejdsgivers.

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 22-04-01 13:44

hi,

8 stk?? Det lyder rimelig nok...

Men er der også noget i den udenlandske binære grupper?
Mange ISP'er filtrerer postet over fx 100 KB væk, og så er der jo ikke meget
at bruge dem til...

/Henning

---

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 22-04-01 14:30

> Men er der også noget i den udenlandske binære grupper?
> Mange ISP'er filtrerer postet over fx 100 KB væk, og så er der jo ikke
meget
> at bruge dem til...

Kiggede lige i alt.binaeries.warez.....og fik da hentet lidt filer...

Mvh HAA:

Fra : Enok Hauge

Dato : 22-04-01 09:14

On Sun, 22 Apr 2001 03:49:27 +0200, "Lars Henrik Jensen"
<lhj@e-privat.dk> wrote:

>Måtte dog inst. moden softw. 2 gange før det virkede.

Hvad for et modem har du og hvad er det for noget software du skulle
installere?

>Er vores begejstring overdrevet eller hva ?????

Hvorfor det? Hvis du er 100% tilfreds er det vel ikke overdrevet...

Mvh. Enok Hauge