maksimeret
Fra : Henrik Egholm

Dato : 01-02-04 16:04

Hvad skal jeg gøre for at IE altis starter i maksimeret tilstand når jeg
f.eks vælger "Åbn i nyt vindue"

venlig hilsen Henrik

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-02-04 16:19

"Henrik Egholm" <egholm@mail.com> skrev :

>Hvad skal jeg gøre for at IE altis starter i maksimeret tilstand når jeg
>f.eks vælger "Åbn i nyt vindue"

Kan man ikke.

Den vil altid åbne i det, der hedder normal vindue.

Det kan du så ved at trække i siderne give den ønskede størrelse,
som IE, så vil huske det indtil du havner på en side, der vil
bestemme vinduets størrelse, så må du trække igen.

Du skal ikke maximere vinduet, for det huskes ikke, som du har
konstaret.
--
Knud

Fra : Tomas Linnet

Dato : 01-02-04 16:53

"Henrik Egholm" <egholm@mail.com> skrev i en meddelelse
> Hvad skal jeg gøre for at IE altis starter i maksimeret tilstand når jeg
> f.eks vælger "Åbn i nyt vindue"
>
> venlig hilsen Henrik

Er der ikke noget med at man kan holde en knap nede, mend man lukker
vinduet?
Jeg kan jo bare ikke lige huske hvilken. Mener at have læst det i et
computerblad.

-Tomas

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-02-04 17:05

"Tomas Linnet" <tomasane@FJERNESwebspeed.dk> skrev :

>Er der ikke noget med at man kan holde en knap nede, mend man lukker
>vinduet?

Jo, shift, men det er ikke maximeret, der bliver husket, men
normal vindue.
--
Knud