OT: Mangler orginal Asus driver-cd til et ~
Fra : J. Hansen

Dato : 01-02-04 16:01

Hej Alle
Jeg håber der er en venlig person i denne gruppe der kan hjælpe mig med at
skaffe en kopi af det orginale driver cd til en ASUS P4PE bundkort, da min
orginale der fulgte med bundkortet er blevet ødelagt ( surt surt surt )
Har prøvet at downloade på ASUS homepage , men kan ikke hente det hele.

Jeg er villig til at betale for din ulejlighed og for cdr-skiven.

Jeg ved godt det ikke er den rigtige gruppe til dette indlæg, men er
temmelig desperat efter at skaffe cdén , så I må bære over med mig

Derfor svar til min email og IKKE her i gruppen.
Husk at fjerne NOSPAM i min mailadresse

Venligst
J Hansen
7400