Turtles
Fra : Michael Sørensen

Dato : 01-02-04 15:00

Hej gruppe,

kan I huske Turtles. (Teenage Mutant Hero Turtles)

De gik midt i 90'erne som både tegnefilm og der blev også lavet 2-3 rigtige
film.

Nu går tegnefilmene igen på TV (ved ikke, om det er nøjagtig de samme eller
om der er lavet nye tegnefilm), og min lillebror ser dem. Han tror ikke på,
at de findes på rigtige film, så jeg har lovet ham, at han skal se dem. Men
jeg har ikke kunnet finde dem i nogle video udlejningsbutikker.

Ved nogen, om de er udgået (hvis de kan det) eller om det stadig er muligt
at leje dem

På forhånd tak

/Michael Sørensen
8700 HOrsens

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 01-02-04 15:19

Michael Sørensen skrev i en meddelelse...
> [...]
> jeg har ikke kunnet finde dem i nogle video udlejningsbutikker.
>
> Ved nogen, om de er udgået (hvis de kan det) eller om det stadig er muligt

Hej Michael

Jo, jeg kan skam godt huske Turtles, jeg har en bror der var tosset med dem
da de først kom frem.

De er tilsyneladende ikke lige til at støve op - i hvert fald ikke lige på
nogle danske sider, men du kan da vise din bror den officielle side her
http://www.ninjaturtles.com/ hvor der er billeder fra alle tre film og
omtaler af R1 dvd'erne.

Held og lykke med eftersøgningen.

Mvh Tina
--
www.1001kat.dk
www.gizzemissen.dk

Fra : JKT

Dato : 01-02-04 15:46

well har du prøvet laserdisken??? - ved godt det ikke er leje - men hvorfor
leje når man kan eje

http://www.laserdisken.dk/html/search.dna?DO=sog&sogfelt=turtles&x=33&y=23

//JKT

"Michael Sørensen" <webmaster_m-s@FJERNstofanet.DANMARK.> skrev i en
meddelelse news:401d063e$0$24868$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...

Fra : Morten Wulff Nielsen

Dato : 01-02-04 16:02

> [...]
> jeg har ikke kunnet finde dem i nogle video udlejningsbutikker.
>
> Ved nogen, om de er udgået (hvis de kan det) eller om det stadig er muligt

Hej Michael !

Alle tre film kan købes hos Axel Music som REG-1 DVD

Teenage Mutant Ninja Turtles
http://www.axelmusic.dk/productDetails/794043412127
Teenage Mutant Ninja Turtles 2 - Secret Of The Ooze
http://www.axelmusic.dk/productDetails/794043556821
Teenage Mutant Ninja Turtles 3
http://www.axelmusic.dk/productDetails/794043556920

God fornøjelse, det er jo ved at være kult-film (Den første i hvert fald !)

MVH

Morten

Fra : Michael Sørensen

Dato : 01-02-04 16:17

Tak for alle Jeres svar.

Det med at eje:

Det er lidt meget at give 149,- eller 199,- for at eje noget, som man lige
vil gense / vise sin lillebror.

Hvis man alligevel skal eje:

Findes de ikke med danske undertekster?

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 01-02-04 19:45

On Sun, 1 Feb 2004 14:59:42 +0100, "Michael Sørensen"
<webmaster_m-s@FJERNstofanet.DANMARK.> wrote:

>kan I huske Turtles. (Teenage Mutant Hero Turtles)

Sjovt nok har min lillebror lige fået alle tre film i fødselsdagsgave i
dag... De er købt gennem www.loaded247.com

--
Mvh. Stefan
For at e-maile udskift "spamfilter" med mit fornavn.

Fra : Dopedog

Dato : 02-02-04 14:42

> [...]
> jeg har ikke kunnet finde dem i nogle video udlejningsbutikker.
>
> Ved nogen, om de er udgået (hvis de kan det) eller om det stadig er muligt

Hej Michael. Jeg har dem på 3 CD'er og bor lige omkring Horsens. Sig til
hvis du har lyst til at låne dem

-Ronnie

--
Fjern SLETDETHER fra e-mail adressen hvis du vil skrive til mig privat.

Fra : Michael Sørensen

Dato : 04-02-04 21:37

> Hej Michael. Jeg har dem på 3 CD'er og bor lige omkring Horsens. Sig til
> hvis du har lyst til at låne dem

Jo mange tak, jeg har sendt dig en mail.

/Michael Sørensen
8700 Horsens