Hvilken film
Fra : Bengt Are Granhus

Dato : 01-02-04 14:18

Har prøvd og poste dette i en Norsk nyhetsgruppe uten resultat.
Ikke så mye å gå på. Så den første gang på Canal + for en god del år siden.
Det jeg husker er at handlingen foregår i et hus på landet. Det kommer en
bil med en eller to personer til dette huset, hvor de tar seg inn og holder
hun/de som bor der til fange. En annen scene er at en bil kjører på en øde
vei og han som kjører bilen ser en annen person som han etter en stund tar
livet av. Mener også at i starten så var det filmet av et fyrtårn eller no
sånt ved siden av en sjø, og det kom en bil kjørende derifra og mot nevnte
hus. Håper noen kan hjelpe meg, da jeg ikke har funnet noe info der ute ang
denne filmen. Husker at filmen var kanonbra.

--
http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=bentyman

Fra : Ole Kofoed

Dato : 01-02-04 23:24

"Bengt Are Granhus" <bentyman@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
ang
> denne filmen. Husker at filmen var kanonbra.

Jeg mener også at have set den på Canal + men kan heller ikke huske særligt
meget fra den.

Et bud kunne være "Desperate Hours" http://www.imdb.com/title/tt0099409/ ?

--
DVD-Basen - Best DVD web-site 2003 (Minneapolis Star Tribune)
http://www.dvd-basen.dk/

Fra : Peter Heide

Dato : 01-02-04 23:55

Der er også den dér belgiske film: 2 gigant psykopater der
skal ind og låne æg og ender med at slå nabofamilien ihjel.

Der er ihverttilfælde en sjø med....men et fyrtårn ?...njet.
Det kan jeg ikke huske.

.....eller hvad med Badlands(http://www.imdb.com/title/tt0069762/.) Der
ryger der lidt af hvert.

Fra : Bengt Are Granhus

Dato : 02-02-04 00:01

Funny Games? http://www.imdb.com/title/tt0119167/
--
http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=bentyman

Fra : Bengt Are Granhus

Dato : 02-02-04 00:01

"Ole Kofoed" <news@dvd-basen.dk> skrev i melding
> [...]
> holder
> ang
>
> Jeg mener også at have set den på Canal + men kan heller ikke huske

Jeg glemte å nevne at filmen faktisk er Dansk...

Fra : Peter Heide

Dato : 02-02-04 00:21

Bengt Are Granhus, du har drukket for meget sprit, djævla din !