banner-rotation
Fra : preben ipsen

Dato : 01-02-04 12:05

Hej
Håber her er nogle der kan hjælpe med et godt råd.
På min side har jeg nogle top-bannere, som følger alle sider da det er
include filer. Nu er problemet at jeg gerne vil have 2 bannere til at køre i
rotation, men det vil ikke lykkes. Har fået det til at virke i en alm.
html-fil, med et java-script, men hvorfor vil det ikke virke i en include
fil?
Nogle gode forslag..måske til et godt rotations program der vil køre i en
include fil eller andet?
venlig hilsen
Preben
www.showdogs.dk

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 01-02-04 15:38

Du skal huske at du skal have rotationsscriptet på alle sider. Læg det
i en ekstern .js fil og inkluder den på alle sider.

Fra : preben ipsen

Dato : 01-02-04 15:44

øh, kan du forklare det nærmere.
Jeg er bestemt ikke nogen ørn i scripts. Troede bare at når det nu er en
include fil, så burde det være ok.
venlig hilsen
Preben
www.showdogs.dk

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 01-02-04 17:01

En js fil inkluderes sådan her:
<script type="text/javascript" src="filnavn.js>
</script>

Fra : preben ipsen

Dato : 01-02-04 18:15

Ja, men skal det gøres på hver enkelt side? sitet har over 400 sider.
Må indrømme jeg er noget lost i det her.
venlig hilsen
Preben
www.showdogs.dk

Fra : Lars Raaby

Dato : 01-02-04 21:12

preben ipsen skrev bl.a.:
> Ja, men skal det gøres på hver enkelt side? sitet har over 400
> sider. Må indrømme jeg er noget lost i det her.
Jeps. Der er lidt at komme i gang med.

--
MVH Lars
- Far til en lille dreng

Fra : preben ipsen

Dato : 01-02-04 21:22

He-he
Spørg mig ikke hvordan...men fandt faktisk et script jeg kunne sætte ind i
include filen...det virker sgu så rotationen bliver vist på alle
siderne....herligt.
Men tak for hjælpen alle...jeg vender sikkert tilbage med flere problemer.
venlig hilsen
Preben
www.showdogs.dk

Fra : Lars Raaby

Dato : 02-02-04 12:33

preben ipsen skrev bl.a.:
> [...]
> bliver vist på alle siderne....herligt.
> Men tak for hjælpen alle...jeg vender sikkert tilbage med

Din side er ikke sjov at se i 800*600

--
MVH Lars
- Far til en lille dreng

Fra : preben ipsen

Dato : 02-02-04 19:17

> Din side er ikke sjov at se i 800*600
>
> --
> MVH Lars
> - Far til en lille dreng
> www.raaby.dk/kasper

Er godt klar over problemet.....også derfor jeg skriver: ses bedst i
1024*768.
Hvis der er nogle der har en løsning på at få lavet over 400 sider om, så de
også ses godt i 800*600 så hører jeg det gerne.

--
venlig hilsen
Preben