TDC Router igen igen
Fra : DORTE LEMMING MÜLLER

Dato : 22-04-01 01:14

Jeg har som mange andre problemer med min TDC Netexpress v2 forbindelse.
Efter at have sat det hele op, indtastet mit brugernavn og pass i routeren
kan jeg ikke komme ud på nettet. Jeg kan godt pinge routeren og modemet
melder også klar. Men længere kommer jeg heller ikke.

Så vidt jeg kan se skyldes det at routeren ikke kan finde PPPoE serveren.
Jeg har hørt at det skyldes en fejl på TDC's central.

Er dette noget jeg kan lave i min ende eller er det kun TDC's teknikere, ups
supportere :) kan sørge for?

Prøvede at ringe til deres såkladte HOTLINE men de havde ikke nogen
supporter ledige før på Onsdag, (sikken en hotline).

/Troels Müller

Fra : Kurt

Dato : 22-04-01 07:38

> Er dette noget jeg kan lave i min ende eller er det kun TDC's teknikere,
ups
> supportere :) kan sørge for?

Hej, havde og har samme problem, se mit brev sendt til samme liste nogle
timer senere, (emne:Fejl på TDC router) jeg skriver om min løsning med
Raspppoe programmet.

Hilsen Kurt

Fra : Cyberdog

Dato : 22-04-01 12:38

Havde samme problem, men fik dem til at resette linien (sagde han altså) og
den ene af dioderne på modemmet blev også rød, og blev grøn lidt senere og
så ku jeg komme på.

Cyberdog

Fra : Erik Vestergaard

Dato : 22-04-01 13:11

Havde præcist samme problem da jeg kom på for 2 dage siden. Fik en aftale
med tekniker næste dag, hvilkte løste problemet på få minutter.
MVh Erik

Fra : SecretMan Denmark

Dato : 24-04-01 14:12

Samme her....forbindelsen fra Routeren ud til TDC virkede ikke.....selvom
tdc havde brkræftiget linjen 2 gange.....men så næste dag indrømmede de at
det var dem der ikke havde åbnet forbindelensen fra deres side..og få
minutter efter kørte det!!!

Jeg har oXo set det præcis samme tilfælde ved en anden en...