uønsket startside
Fra : Simon Vikstrøm

Dato : 01-02-04 09:57

Hjælp! Der har indsneget sig en startside i min browser jeg ikke har bedt om
og som jeg ikke kan komme af med igen. Når jeg ændrer startsiden bliver den
efter hver reboot ændret tilbage til den side jeg IKKE ønsker. Hverken
reparationsværktøjet til IE6, virusprogrammer eller Ad-Aware kan klare det
problem. Hvad gør jeg???

Simon

Fra : Britt Malka

Dato : 01-02-04 10:14

"Simon Vikstrøm" <svik@email.dk> skrev:

> [...]
>efter hver reboot ændret tilbage til den side jeg IKKE ønsker. Hverken
>reparationsværktøjet til IE6, virusprogrammer eller Ad-Aware kan klare det

Prøv CoolWebShredder. Den burde kunne klare sagen. Kan downloades fra
http://www.merijn.org/files/cwshredder.zip
--
Britt Malka
Gratis hovedbrud, puslerier og hjernegymnastik: http://www.hovedbrud.com

Fra : Mogens

Dato : 10-02-04 10:25

> Prøv CoolWebShredder. Den burde kunne klare sagen. Kan downloades fra
> http://www.merijn.org/files/cwshredder.zip
> --
> Britt Malka

Hej Britt
Jeg havde samme problem, og prøvede dit link.

Lortet er væk nu, så mange tak for hjælpen. Det er virkelig en fornøjelse,
at være skidtet kvit.

mvh
Mogens

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 01-02-04 12:43

> Hjælp! Der har indsneget sig en startside i min browser jeg ikke har
> bedt om og som jeg ikke kan komme af med igen.

Hvad hedder den startside? Det er nødvendigt, for at kunne
identificerede andre lignende tilfælde. Har haft en veninde som havde
samme problem med en side der hed healtoe.cc.

--

"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Med venlig hilsen (Citroner Bananer)

Fra : preben kaas

Dato : 04-02-04 19:16

On Sun, 1 Feb 2004 12:42:46 +0100, "Trygleren [9000]"
<hesteskeletAT@AThesteskelet.dk.invalid> wrote:

>Hvad hedder den startside? Det er nødvendigt, for at kunne
>identificerede andre lignende tilfælde. Har haft en veninde som havde
>samme problem med en side der hed healtoe.cc.

Hej

Jeg har problemet med en side, som hedder "searcgcentral.cc"

og Ad-aware 6.0, Spyboot CWShredder kan fjerne den.

Nogen som har en anden løsning?

med venlig hilsen
Preben

fjern xxx fra mail adresse

Fra : preben kaas

Dato : 04-02-04 19:19

On Wed, 04 Feb 2004 19:16:15 +0100, preben kaas
<prebenkaas@xxxhjallesenet.dk> wrote:

> [...]
>
>Jeg har problemet med en side, som hedder "searcgcentral.cc"
>
>og Ad-aware 6.0, Spyboot CWShredder kan fjerne den.

Siden hedder naturligvis "searchcentral.cc"

med venlig hilsen
Preben

fjern xxx fra mail adresse

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 04-02-04 20:34

Efter at have tænkt mig om, går jeg ud fra der mangler et ikke i
sætningen herover. Prøv denne sider her:
http://www.hometheaterforum.com/htforum/showthread.php?pagenumber=1&threadid=181415

Han slap af med searchcentral.cc.

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 04-02-04 20:31

> Jeg har problemet med en side, som hedder "searcgcentral.cc"
> og Ad-aware 6.0, Spyboot CWShredder kan fjerne den.

Øhm, hvad er så problemet?