40 år og nul onani
Fra : peter

Dato : 01-02-04 08:58

Hej med jer..
I denne uge blev jeg 40 år og tillykke med det. Noget som jeg syntes
er underligt men som egentlig ikke bekymrer mig er at jeg fuldkommen
har mistet lysten til onani. Det er ligesom om jeg ikke længere har
trangen. Det er da ok og jeg har fået en masse ekstra fritid men det
skete nærmest fra dag til dag. Og jeg har ellers været en flittig
"filer". Er der nogen som har prøvet det samme ? Har jeg overskredet
min kvote for onani resten af mit liv ? Det skal lige siges at jeg da
stadig kan blive ophidset og at stiverten ellers fungerer fint. Det er
kun trangen til at onanere som er væk.

Det ville da være rart om nogen kunne give mig et bud på det.

på forhånd tak.

Med venlig hilsen

Peter

Fra : Steen Johansen

Dato : 01-02-04 14:24

"peter" <somethinelse@duh.dk> wrote in message
[...]

Der er omkring 6000 skud i bøssen så---
MvH Steen

Fra : brian

Dato : 01-02-04 15:32

On Sun, 01 Feb 2004 14:23:47 +0100, Steen Johansen wrote:

> Der er omkring 6000 skud i bøssen så---
> MvH Steen

Vil du dermed påstå at der er et limiteret antal orgasmer/udløsninger ?
Den må du sq længere ud på landet med!

/brian

Fra : peter

Dato : 04-02-04 20:48

Jeg vil gerne lige udtrykke min enorme begejstring for de mange om
ikke lige alle fornuftige så i det mindste underholdende svar.
mange tak.

Med venlig hilsen
Peter

Fra : steen

Dato : 01-02-04 15:51

så tror vi også på julemanden, det er mange år siden at jeg rundet de 6000
skud

Fra : PerX ...

Dato : 01-02-04 17:53

In article <32cp10ljpr7dim1am955e1ukaapr823jrg@4ax.com>,
somethinelse@duh.dk says...
> Hej med jer..
> I denne uge blev jeg 40 år og tillykke med det.

Jeg kondolere.

> Noget som jeg syntes
> er underligt men som egentlig ikke bekymrer mig er at jeg fuldkommen
> har mistet lysten til onani.

Du er ikke begyndt at kompensere med andet? fx, jeg har heller ikke den
store interesse, men så mistænker jeg at jeg på et tidspunkt begyndte at
kanalisere behovet for nærhed og sex over i at spise(min badevægt hader
mig ;)

Fra : Billy Bob

Dato : 02-02-04 07:26

Ja, det må vel være en urinvejs infektion for ellers er der sgu da ikke
noget der kan stoppe en god gang sex med sig selv.
Vh
Jan

Fra : PerX ...

Dato : 05-02-04 00:33

In article <bvkq0o$qb1$1@news.net.uni-c.dk>, friis13@yahoo.com says...
> Ja, det må vel være en urinvejs infektion for ellers er der sgu da ikke
> noget der kan stoppe en god gang sex med sig selv.

Det er ikke sex lille ven, det er bare at være ynkelig med sig selv.
Og lær så at citere ordentlig næste gang du låner fars computer.

Fra : A. Barney

Dato : 01-02-04 19:02

peter wrote:
> [...]
> min kvote for onani resten af mit liv ? Det skal lige siges at jeg da
> stadig kan blive ophidset og at stiverten ellers fungerer fint. Det er

Sådan en periode havde jeg da jeg blev 50 (jeg er 53 nu). Det kom også
ret pludseligt. Jeg kan ikke huske hvor længe den varede, 2-3 måneder
tror jeg. Jeg gjorde det stadig en gang imellem, blot for at se om jeg
stadig kunne, men helt uden den sædvanlige trang og lyst. Ligesom dig
følte jeg at det egentligt var ret ligegyldigt, men syntes dog alligevel
at det var en ret alvorligt sag hvis den del af livet skulle være slut
nu. Men det fortog sig igen, og i dag er alt tilbage ved det normale.
Jeg ved ikke hvorfor det var sådan, jeg husker ikke at der var nogen
hverken indre eller ydre omstændigheder der var anderledes i den periode.

Andreas

Fra : Andropov

Dato : 01-02-04 19:21

Steen Johansen skrev:

>I denne uge blev jeg 40 år og tillykke med det. Noget som jeg syntes
>er underligt men som egentlig ikke bekymrer mig er at jeg fuldkommen
> [...]

Så forstår man måske bedre at hende den svenske kvinde blev så
ophidset da hun tog sin mand i at spilde et af sine skud på onani, at
hun begik vold på hans pik :)

Fra : sæbelaursen

Dato : 01-02-04 21:40

> Så forstår man måske bedre at hende den svenske kvinde blev så
> ophidset da hun tog sin mand i at spilde et af sine skud på onani, at
> hun begik vold på hans pik :)

Nu er vi vist derhenne hvor konen opdager manden onanerer i badet...
og udbryder "uhuhuhuuuuuuuuu - står du og onanerer ???? - er jeg ikke god
nok ?????????"

Hvortil manden lidt febrilsk svarer - "gu gør jeg da ej - jeg må vel selv
bestemme hvor hurtigt jeg vil vaske mig !!!!!!!!!"

Fra : Steen Johansen

Dato : 01-02-04 22:47

"sæbelaursen" <soapcabola@post7.tele.dk> wrote in message

> [...]

Hvortil manden lidt febrilsk svarer - "gu gør jeg da ej - jeg må vel selv
bestemme hvor hurtigt jeg vil vaske mig !!!!!!!!!"

Hvilken frisind havde været for et år siden var der sendt mindst 3 klager
for oftropic
MvH Steen