The Hulk.
Fra : Akalias

Dato : 31-01-04 15:55

Jeg har lige set filmen. Den er efter min mening fremragende. Jeg blev
glædelig overrasket, da jeg så den, for man har jo ikke hørt andet end
negative ting om filmen. Kan anbefales!

Fra : Mads Holmsgaard Erik~

Dato : 31-01-04 19:09

Akalias wrote:
> Jeg har lige set filmen. Den er efter min mening fremragende. Jeg blev
> glædelig overrasket, da jeg så den, for man har jo ikke hørt andet end
> negative ting om filmen. Kan anbefales!

Den er ganske udmærket. Noget jeg elsker, er når folk siger "jamen Hulk ser
ikke realistisk ud" - hvortil man blot kan spørge hvordan en realistisk hulk
egentlig ser ud, jeg har i mine 20 år endnu ikke set en i levende live :)

Måden, hvorpå Hulk er klippet som en tegneserie, synes jeg fungerer ret
godt. Så nej, den er bestemt ikke dårlig! :)

/ Mads

Fra : Taba

Dato : 31-01-04 22:27

> Måden, hvorpå Hulk er klippet som en tegneserie, synes jeg fungerer ret
> godt. Så nej, den er bestemt ikke dårlig! :)

HØRT!

/Taba

Fra : Jim Andersen

Dato : 02-02-04 11:48

Mads Holmsgaard Eriksen wrote:
> [...]
> Hulk ser ikke realistisk ud" - hvortil man blot kan spørge hvordan en
> realistisk hulk egentlig ser ud, jeg har i mine 20 år endnu ikke set

Næe, men derfor kan man vel godt forvente (blot som et eksempel) at han
hopper i "ballistiske" baner, afsætter fodaftryk, og at han, når han løfter
en tank v.hj.a dens kanonløb, så rent faktisk knækker løbet istedet for at
løfte tanken osv.

Mht det sidste læste jeg et svar i superman-brevkassen (hed han ikke
Super-Ove ?) for umindelig tid siden at ting "ligesom blev lettere" når
superman løftede dem og det var derfor de ikke knækkede......

/jim

Fra : Brian Christensen

Dato : 31-01-04 23:07

> Jeg har lige set filmen. Den er efter min mening fremragende. Jeg blev
> glædelig overrasket, da jeg så den, for man har jo ikke hørt andet end
> negative ting om filmen. Kan anbefales!

Og så er pal versionen en af de flotteste DVD overførsler jeg har set.

Bruger den til demo for CRT projektorer.

Fra : Thomas Daugaard

Dato : 01-02-04 03:09

Akalias wrote:
> Jeg har lige set filmen. Den er efter min mening fremragende. Jeg blev
> glædelig overrasket, da jeg så den, for man har jo ikke hørt andet end
> negative ting om filmen. Kan anbefales!

Fuldstændig enig. God "superhelte"-film, og godt skruet sammen. Dertil
kommer at den ikke er fyldt med "sjove" bemærkninger og scener (faktisk
er der kun én, så vidt jeg husker) - og det er et plus i min bog.

Mvh
Thomas

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 01-02-04 11:40

Thomas Daugaard escribió / skrev

> Fuldst‘ndig enig. God "superhelte"-film, og godt skruet sammen.

Jeg var også positivt overrasket, men dialogen er dog ret cheesy til
tider, specielt de første 15 minutter er der en noget kunstig stemning
over samtalerne.

Desuden er der alt for få scener med Hulken i filmen, det tager jo
næsten en time før man første gang ser ham.
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : sniper_Nolight

Dato : 01-02-04 17:44

> Desuden er der alt for få scener med Hulken i filmen, det tager jo
> næsten en time før man første gang ser ham.

men det skulle blive anderledes i den næste film

god film, men slutningen er lidt tynd/mystisk. (måden han klarer faren på)
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight