Til folk der har problemer med Internet Ex~
Fra : Jacob Riis

Dato : 31-01-04 15:21

Nu har jeg efterhånden set ret så mange tråde her i nyhedsgruppen om folk
der har problemer med at deres IE selv lukker ned. Jeg lavede lidt research
i Microsofts egne nyhedsgrupper og fandt denne løsning:

From Control Panel> Internet Options> Advanced uncheck "Enable third party
browser extensions." That should allow IE to open.

Run CWShredder from http://www.merijn.org/downloads.html It's been the most
helpful with this problem. It may be the only cleanup program you need this
time. CWShredder is only about 125 KB so it could be downloaded from another
machine onto a floppy disk.

Search for and remove other malware and note the security tips at:
Dealing with Unwanted Spyware and Parasites:
http://mvps.org/winhelp2002/unwanted.htm

You should re-enable browser extensions after the cleanup.

[håber at det kan bruges]

--
Jacob

Fra : Tomas Jensen

Dato : 31-01-04 16:05

Jacob Riis wrote:
:

> [...]
> Dealing with Unwanted Spyware and Parasites:
> http://mvps.org/winhelp2002/unwanted.htm
>
> You should re-enable browser extensions after the cleanup.

Jo... og 1000 tak. Det var lige, hvad der skulle til. Efter at have kørt
CWShredder er der overhovedet ingen problemer med IE6
Igen tak

Tomas

Fra : Linnea

Dato : 31-01-04 22:00

"Jacob Riis" <contactingrouponly@noprivatemessages> skrev i en meddelelse
> [...]
research
> i Microsofts egne nyhedsgrupper og fandt denne løsning:

Det lyder spændende. Du har vel ikke en artikel på det eller et mere
"officielt" Microsoft-sted, som jeg kan studere?

Mvh
Anette Linnea