hvor?? transportbur i kunststof.. til at k~
Fra : 2Foxy

Dato : 31-01-04 14:17

jeg har på flere udstillinger... set folk der har transportbure.. i noget
tyndt plastik stof... der senere kan lynes op og klappes sammen til
ingenting..

jeg har også en gang fundet en forhandler... men kan ikke finde adressen
igen...

er der nogen der kan hjælpe med et link... til nogen der frohandler sådan
nogen??

Fra : Hanne Brøgger-Jensen

Dato : 31-01-04 14:34

Der er en i Mern på Sydsjælland.Gl. Præstøvej 21, 4735 Mern - Tlf: 5599
7704 - Email: info@hnb.dk - Web: www.hnb.dk

Mvh
Hanne Brøgger-Jensen

Fra : lunadc

Dato : 31-01-04 17:35

"2Foxy" skrev d. 31-01-04 14:17 dette indlæg :
> [...]
adressen
> igen...
>
> er der nogen der kan hjælpe med et link... til nogen der frohandler

kan købes her

http://www.hundens.net/default.asp?thePage=start

http://www.kandu.dk/

Fra : Carina Enevoldsen

Dato : 31-01-04 17:39

ellers er der en der sælger et på dk.marked.privat.dyr.
/Carina
www.aussies.dk

Fra : Martin Larsen

Dato : 31-01-04 20:20

> [...]
> igen...
>
> er der nogen der kan hjælpe med et link... til nogen der frohandler sådan

Bildillen i Holbæk har sådanne bure

Mvh Martin

Fra : Gitte & Thorleif

Dato : 31-01-04 22:29

Hejsa Her er det,.
http://home20.inet.tele.dk/mejsen/
V H Gitte

Fra : Slumfret

Dato : 02-02-04 10:20

"2Foxy" <foxy<NOSPAM>@tele2adsl.dk> wrote in message news:<wVNSb.5622$rS6.1614@news.get2net.dk>...
> [...]
> igen...
>
> er der nogen der kan hjælpe med et link... til nogen der frohandler sådan

Hej,
Hvis ikke du er bange for at handle over internettet... så kunne du
tjekke det her link...

http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/B00006GTDC/104-4288396-3926324?v=glance

Nu har jeg godt nok ikke undersøgt hvad forsendelse etc. koster, men
sådan som jeg lige tjekkede priser så det måske ud til at kunne betale
sig

Hvis ikke linket virker, så søg under Portable Pet Home.

Mvh.

Slumfret & Hund

Fra : Anelise Schou Nielse~

Dato : 02-02-04 13:15

ang. køb fra www.amazon.com:
jeg har lige købt en CD derfra, pris + levering kr. 131,50, men da jeg
skulle hente pakken på posthuset, var der lagt en told på 92 kr. på, og så
er det knapt så fordelagtigt at handle der!
Anelise

Fra : Annika Pedersen

Dato : 02-02-04 16:22

> [...]
> skulle hente pakken på posthuset, var der lagt en told på 92 kr. på,
> og så er det knapt så fordelagtigt at handle der!

Puha nej, det gælder om at bruge amazon.co.uk - at holde sig indenfor EUs
grænser hvis man vil undgå told mm.
Self. kan portoen stadig gøre at en vare ikke kan betale sig, men at få
told og moms oveni gør det oftest for dyrt.

Det tyske marked kunne evt. være værd at undersøge.
Dog skal man huske at hvis en ting så går istykker er det lidt anderledes
med garanti/reklamation, der er porto, at forklare sig på udenlandsk mm.

--
Annika P

Fra : Gitte & Thorleif

Dato : 02-02-04 15:38

Ved Portable Pet Home i Amerika, sender de kun en kontainer afgange og
finder man et sted i Amerika at handle skal man huske på moms og told.

V H Gitte