Navn
Fra : Tina

Dato : 31-01-04 09:11

Hej

Kan I hjælpe med et navn til en rød/hvid pige mis ?? - hun hedder Harmony på
stamtavlen....men jeg bryder mig ikke vildt om det navn.....

Det må gerne være specielt....og måske begynde med M eller H

På forhånd tak - og jeg har kigget på diverse hjemmesider med navne, men
kunne godt bruge lidt mere inspiration ))

Venlig hilsen

Tina

--
Skovkattekillinger til salg.
http://heart-and-soul.dk

Fra : Doris

Dato : 31-01-04 09:59

Hvad med Honey ;)

Fra : Eva Schmidt

Dato : 31-01-04 10:59

"Tina" <catcity'fjern@dette'tiscali.dk> skrev i en meddelelse news:401b6316$0$4104$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...
> [...]
> stamtavlen....men jeg bryder mig ikke vildt om det navn.....
>
> Det må gerne være specielt....og måske begynde med M eller H

Forslag:

Mynte
Mispel
Miamaia
Miranda
Melissa
Molina
Moni
Honey
Holly
Hera
Hyacint

mvh Eva

Fra : Helle Larsen

Dato : 31-01-04 12:05

> [...]
>
> På forhånd tak - og jeg har kigget på diverse hjemmesider med navne, men
> kunne godt bruge lidt mere inspiration ))

Hej Tina, hvad med Helle, det er der IKKE ret mange katte, der hedder,
vil jeg mene.

eller
Hot Chili, når nu hu har rødt i sig

God fornøjelse med missen

Med venlig hilsen
Helle Larsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Helle

Dato : 31-01-04 12:46

"Helle Larsen" <besse.helleKATTE@BAKKEget2net.dk> wrote in message

Harmony på

> Hej Tina, hvad med Helle, det er der IKKE ret mange katte, der hedder,
> [...]

Haha dét er bare et genialt navn! Helle ! *g*

*lol* mvh Helle

Fra : Helle Madsen

Dato : 31-01-04 13:04

"Helle" <mail@FJERNhellenielsen.dk> skrev i en meddelelse

> "Helle Larsen" <besse.helleKATTE@BAKKEget2net.dk> wrote in message

> Harmony på

> Haha dét er bare et genialt navn! Helle ! *g*
>
> *lol* mvh Helle

Ja den stemmer jeg også for.. hehe

Mvh Helle Madsen

Fra : Tina

Dato : 31-01-04 13:14

Hej igen

Tak for alle forslagene - de er jo kanon gode

Grunden til at, navnet evt. skulle være med H eller M var, at jeg delte
Har-mony, men indtil videre er vi nået frem til Chili, da hun jo som
skrevet, har rødt i sig....og det begynder jo hverken med H eller M.
Helle kommer hun nok ikke til at hedde...hihihihi, men ellers godt forsøgt.
Vi har faktisk en kat, der hedder Madsen, så helt i skoven var det nu ikke

Tak for hjælpen til ALLE

Venlig hilsen
Tina