L.A. Confidential
Fra : sniper_Nolight

Dato : 30-01-04 23:43

har før set denne film, hvor jeg ikke rigtigt kom ordentligt ind i den og
har siden husket den som halvkedelig, men efter at have hørt meget positivt
om den gav jeg den en chance her i aften på DR... og For satan den film er
god - den er jo ganske enkelt genial i både plot og action - fantastisk
film!
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Kasper Larsen

Dato : 31-01-04 12:14

> [...]
> god - den er jo ganske enkelt genial i både plot og action - fantastisk

Absolut, jeg så den i går for 3. gang og den er stadig underholdende.

Fra : Thomas Frandzen

Dato : 31-01-04 19:44

"Kasper Larsen" <kb_larsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Absolut, jeg så den i går for 3. gang og den er stadig underholdende.

En glimrende film, ja..

Har i lagt mærke til, at dansk og svensk TV ofte viser samme film med meget
kort tids mellemrum? SVT2 (vistnok) og DR viste L.A. Confidential SAMTIDIG
(en halv time forskudt på den ene kanal, vistnok)..

Ikke vanvittig god koordination imellem de respektive selskaber...

-Thomas
http://www.fzc.dk/thomas/

Fra : David Rasmussen

Dato : 31-01-04 19:47

Thomas Frandzen wrote:

> [...]
> (en halv time forskudt på den ene kanal, vistnok)..
>
> Ikke vanvittig god koordination imellem de respektive selskaber...

Heheh.. De køber filmene sammen og får rabat. Derfor vises de dem tæt på
hinanden.

/David

Fra : -V-

Dato : 31-01-04 20:05

David Rasmussen wrote:

> Heheh.. De køber filmene sammen og får rabat. Derfor vises de dem tæt
> på hinanden.

Det troede jeg egentligt var indlysende, hvis man ellers har kunnet se
danske *og* svenske kanaler i de sidste 5-8 år.

-V-

Fra : Thomas Frandzen

Dato : 31-01-04 20:23

SAMTIDIG
> Heheh.. De køber filmene sammen og får rabat. Derfor vises de dem tæt på
> hinanden.

Naturligvis - men samtidig?!

-Thomas
http://www.fzc.dk/thomas/

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 31-01-04 21:30

"Thomas Frandzen" <thf@fzc.dk> wrote in message
> SAMTIDIG
>
> Naturligvis - men samtidig?!

Der er vist en klausul der dikterer hvornår de må sende filmene - for at
undgå at en film bliver sendt 2 måneder efter den er kommet på DVD.

Så hvis de har fået "30. januar 2004" at vide, vælger de vel begge at sende
den i prime-time der?

--
Anders Vind Ebbesen
Ugebrevet Ignorant: http://www.webbesen.dk

Fra : Brian Nielsen

Dato : 31-01-04 22:55

"Thomas Frandzen" <thf@fzc.dk> wrote in message

> Ikke vanvittig god koordination imellem de respektive selskaber...

Hvad er problemet?
SVT2 skal sende TV til svenskerne, DR1 skal sende TV til danskerne.
Det er jo ikke to danske TV-stationer, så de behøver da ikke koordinere
noget som helst!

/Brian