Klatre muligheder - hvad gør i ??
Fra : Vicki

Dato : 30-01-04 21:30

Hejsa

jeg har tænkt lidt på og lave muligheder for mine katte så de kan
kravle lidt rundt men det bliver kun på væggene omkring vores seng.

jeg ville gerne have et klatre miljø gulv til loft mere, men har ikke
pladsen pga møbler der fylder men der er masser af plads på væggene..
og misserne skal jo have det godt (som om de ikke har de iforvejen de
er snot forkælet.. )

kom med nogle billeder så min kvikke hjerne kan komme på gode ideer
hvis i da har nogle..!

hvad har i selv af muligheder for inderkatten så den for stillet sin
klatre lyst.??

Hilsen Vicki

Fra : Louise Viborg

Dato : 30-01-04 22:03

On 30 Jan 2004 12:30:03 -0800, vicksen@adslhome.dk (Vicki) wrote:

> [...]
>hvis i da har nogle..!
>
>hvad har i selv af muligheder for inderkatten så den for stillet sin

Hej Vicki!
Mon ikke du kan få nogle gode ideer fra denne side:
http://home1.stofanet.dk/beydana/kat-i-lejlighed.htm
Jeg synes simpelthen Katrine har gjort det så godt for sine katte, som
det overhovedet er muligt!

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Dejlig hunkilling til salg!

Fra : Helle Larsen

Dato : 30-01-04 22:05

> [...]
> hvis i da har nogle..!
>
> hvad har i selv af muligheder for inderkatten så den for stillet sin

Hej, jeg har da ikke nogen billeder

Men JEG SELV har gjort følgende: Jeg har taget en birkestamme med
sidegren og placeret i min kæmpe bryggersbruseniche, og bundet den fast
til et overløbsrør fra expansionsbeholderen. Og Circeline er UTROLIGT
glad for sit "klatre-kradse-træ".

Det er vel en ide

Med venlig hilsen
Helle Larsen