Kan ikke få vist pdf i Netscape7.1
Fra : Tomas Jensen

Dato : 30-01-04 17:38

Når jeg klikker på et link til et pdf. dokument fra en hjemmeside,
popper der bare et tomt vindue op. Jeg skulle ellers have instaleret
alle plug-in's, hvilket også fremgår af "About plugins" mv... hvad kan
være galt?

Mvh Tomas

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 30-01-04 22:15

Tomas Jensen skrev:

> Når jeg klikker på et link til et pdf. dokument fra en
> hjemmeside, popper der bare et tomt vindue op. Jeg skulle
> ellers have instaleret alle plug-in's, hvilket også fremgår af
> "About plugins" mv... hvad kan være galt?

Har du tjekket at der ikke ligger en eller anden dialogboks fra
Acrobat bag de åbne vinduer? Acrobat Reader vil gerne tjekke for
opdateringer når den åbnes - det giver en dialogboks man skal svare
på. Hvis man får skjult den dialogboks, fx ved at sætte fokus på et
andet vindue, kan den være svær at finde igen.
--
Jens Gyldenkærne Clausen
»Diplomatiet består netop i, at de gamle kommatister kan få lov til

Fra : Tomas Jensen

Dato : 30-01-04 22:49

Jens Gyldenkærne Clausen wrote:

> Har du tjekket at der ikke ligger en eller anden dialogboks fra
> Acrobat bag de åbne vinduer?

Ja, nu har jeg tjekket... der er helt tomt. Jeg er vant til IE6, hvor
der aldrig var denne type problemer, men lige pludselig i forgårs,
nægtede win2k at starte IE og Outlook, hvorfor jeg instalerede Netscape.
Jeg er blevet glad for denne - har kun problemer med .pdf og dynamisk
budget i homebanking.
Tomas