et ? om bachs blomster...
Fra : Henrik Pedersen

Dato : 30-01-04 16:04

Jeg er klar over at en længere tråd om bachs lige har været oppe. Men
jeg søger vejledning omkring en specifik problemstilling så jeg laver
lige en ny tråd..

Jeg snakkede i dag med en som har en kat som ikke kan "tåle" at komme
ud og køre i bil. Den har bla afføring mm og er skræmt fra vid og
sans..

Mit ? er så kan bachs hjælpe den stakkels misser til at slappe af,
altså ikke bedøvet, så hver eneste køretur ikke er et mareridt for den
?
Hvis ja, så hvilken variant please gerne med link/oplysninger om hvor
det kan købes.. *S*

Hvis ikke er der så andre alternativer som evt kan bruges og som nogen
har gode erfaringer med :-?

Jeg vil jo gerne gøre noget for den stakkels mitter.. *SS*
Det er "slemt" nok med Anastacia som hader at køre i bus, hun holder
opera så det snart kan høres i KBH og koda kommer farende og vil have
afgift for fremførelsen *G* Men hun tager det da noget mere afslappet
--
Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

http://misbamsen.dk posted with gnus Do not fear the penquin

Fra : Pernille & Jesper

Dato : 30-01-04 16:24

Hej Henrik,

jeg har prøvet med Bachs Rescue Remedy til bl.a. hysteriske Ce'Nedra
uden større effekt. Men det er jo meget forskelligt fra kat til kat,
hvordan den slags virker.

Til gengæld vil jeg med stor begejstring anbefale Ypsiloheel-tabletter -
et homøopatisk middel, der fås hos www.bionordic.dk. De virker både på
dyr og mennesker (er min erfaring - har bl.a. brugt dem til
jobsamtale!), og tager lige toppen af nerverne uden at sløve på nogen
måde. Og når man så har katten med i bilen, så tag et håndklæde eller et
andet stort stykke stof med, og dæk transportkassen til. Det har god
effekt på de fleste køresyge katte og har i øvrigt fået Choko til at
holde op med at synge opera når vi kører i bil *grin* så måske det osse
virker på halvsøsteren?

/Pernille
www.garion.dk

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 30-01-04 16:54

Pernille & Jesper <nospam2@brunholm-scharff.dk> writes:

> Hej Henrik,

Tak for det, jeg kunne huske at der var noget andet også, men fik
dumpet det på en backup da jeg opgraderede min linux-dist og det er
"lidt" af et mas at grave et dokument ud fra en 3 - 4 cd'er når man
ikke lige kan huske hvad pokker det blev gemt som ;-/

Fra : lene

Dato : 30-01-04 19:31

Prøv at kigge her: www.biodyr.dk
Hilsner fra Lene, Mollie og alle de andre havnem(b)isser