Royal Canin light foder
Fra : Lene Vang

Dato : 30-01-04 15:20

Hejsa
Er der virkelig ingen som bruger RC light foder???
Jeg har en sæk med 10 kg.. som jeg har prøvet at sælge både igennem den blå
avis, gul og gratis, Jubii forum og dk.marked.privat.dyr. og der er bare
ingen interesse i det.... Skal jeg bare smide det ud eller hvad?????

--

Hilsen

Lene Vang
http://community.webshots.com/user/lene_vang
http://community.webshots.com/user/lenevang

---

Fra : Axelgaard

Dato : 30-01-04 15:29

"Lene Vang" <lenevangSLET@MIIIIGwebspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> avis, gul og gratis, Jubii forum og dk.marked.privat.dyr. og der er bare
> ingen interesse i det.... Skal jeg bare smide det ud eller hvad?????

Tager jeg fejl når jeg antager at du bor et sted på Sjælland? Jeg kan via
dine links i signaturen se noget om Knuthenborg, og det ligger da vist "der
ovre" :)
Jeg kan da også lige starte med at spørge om hvad du skal. have for den -
det kan jo ikke være meget, hvis den bare skal smides ud

Fra : Tina

Dato : 30-01-04 15:50

Lene Vang wrote:
> [...]
> den blå avis, gul og gratis, Jubii forum og dk.marked.privat.dyr. og
> der er bare ingen interesse i det.... Skal jeg bare smide det ud

Hej Lene

Hvor meget skal du have for det ?

Venlig hilsen

Tina, Sorø

--
Skovkattekillinger til salg.
http://heart-and-soul.dk

Fra : Lene Vang

Dato : 30-01-04 17:19

"Tina" <catcity'fjern@dette'tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Lene

> [...]

Hejsa Tina
Jeg ville gerne have 340 for det, der følger en halv pose Extreme Classic
kattegrus

Fra : Ukendt

Dato : 30-01-04 21:23

> "Tina" <catcity'fjern@dette'tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Hejsa Tina
> Jeg ville gerne have 340 for det, der følger en halv pose Extreme Classic
> kattegrus

Helt ærligt:

En ny sæk koster 369. Det er en besparelse på 30 kr. Så kommer der noget
transport af en eller anden slags. Så er besparelsen væk, og sækken er
muligvis blevet dyere end en ny, købt direkte hos den lokale dyrehandel.

En halv pose Extreme Classic? Det opfatter jeg ikke som en slags rabat, hvis
man ikke bruger Extreme Classic. Fx bryder min kat sig _ikke_ om Extreme
Classic.

Det var bare lige min ærlige mening

Tina

Fra : Tina

Dato : 31-01-04 06:31

> Hejsa Tina
> Jeg ville gerne have 340 for det, der følger en halv pose Extreme
> Classic kattegrus

Hej Lene

Jeg takker nej til tilbuddet - håber, du får det solgt

Venlig hilsen

Tina

Fra : connie-toft

Dato : 31-01-04 08:54

Hvorfor giver du det ikke til et internat? Her vil det sikkert gøre lykke.

--
Connie