BK6
Fra : JB

Dato : 30-01-04 14:43

BK6
Jeg vil høre jer hvad der er rigtig og bedst.
ang. Biografi, Noter, kilde
f.eks. døbt, skal faddere være under biografi eller noter
f.eks. gift. skal forlovere være under noter eller biografi

Jeg har se på andres slægstforskers aner og de er meget forskelige
hvordan de anbringer informationerne.

på forhånd tak

Jørgen

Fra : Jørgen Ladegaard

Dato : 30-01-04 15:22

"JB" <oz7aik@mail.dkx> skrev i en meddelelse
> [...]
> f.eks. gift. skal forlovere være under noter eller biografi
>
> Jeg har se på andres slægstforskers aner og de er meget forskelige

Er du opmærksom på, at BK har et debatforum på siden
http://www.brotherskeeper.dk, hvor der bl.a. er en sektion "metode og teknik
i BK". Det var nok et godt sted at rejse spørgsmålet.

Med venlig hilsen
Jørgen Ladegaard

Fra : Otto Jørgensen

Dato : 30-01-04 16:02

Fri, 30 Jan 2004 14:43:16 +0100, in dk.videnskab.historie.genealogi,
"JB" <oz7aik@mail.dkx> wrote:

> [...]
>f.eks. gift. skal forlovere være under noter eller biografi
>
>Jeg har se på andres slægstforskers aner og de er meget forskelige

faddere er det samme som vitner
forlovere er det samme som vitner.

Du bestemmer selv om du vil bruke disse angivelsene eller om du vil
legge disse inn under biografi eller noter

anbefaler i tillegg den nordiske postlisten, se
http://home.online.no/~otjoerge/bk/bkmail.htm

--
Otto Jørgensen
http://home.online.no/~otjoerge/bk/