Klip fra Catwoman
Fra : cybamerc

Dato : 30-01-04 11:01

Fra : Emil Rune

Dato : 30-01-04 11:39

"cybamerc" <cybamerc@yahoo.com> wrote in message
news:95871b91.0401300201.23d931c@posting.google.com...
> http://www.themoviebox.net/movies/2004/0-9ABC/Catwoman/clip/
>
> Endnu en WB-klassiker :|

Just. Wrong.

Emil

Fra : Anders Houmark

Dato : 30-01-04 12:19

Emil Rune wrote:
> "cybamerc" <cybamerc@yahoo.com> wrote in message
> news:95871b91.0401300201.23d931c@posting.google.com...
>> http://www.themoviebox.net/movies/2004/0-9ABC/Catwoman/clip/
>>
>> Endnu en WB-klassiker :|
>
> Just. Wrong.

Hvad sker der i den? Jeg har ikke installeret Quicktime (irriterende alle
trailers er i det format, skift til mpeg, det kan alle se :-/ ... )

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Emil Rune

Dato : 30-01-04 12:21

"Anders Houmark" <anders@andersh.fjerndette.dk> wrote in message

> Hvad sker der i den? Jeg har ikke installeret Quicktime (irriterende alle
> trailers er i det format, skift til mpeg, det kan alle se :-/ ... )

Lige over: skift til Quicktime så du kan se.

Jesus....

Fra : Morten Bowman

Dato : 30-01-04 13:00

On Fri, 30 Jan 2004 12:19:04 +0100, "Anders Houmark"
<anders@andersh.fjerndette.dk> wrote:

>Hvad sker der i den? Jeg har ikke installeret Quicktime (irriterende alle
>trailers er i det format, skift til mpeg, det kan alle se :-/ ... )

Når nu alle trailers er i QT-format så kunne man jo overveje at få sig QT,
ja? Dit atgument giver jo ingen mening overhovedet!?

Morten Bowman
mortensnabelabowmanpunktumdk

Fra : David Rasmussen

Dato : 30-01-04 13:06

Morten Bowman wrote:

> Når nu alle trailers er i QT-format så kunne man jo overveje at få sig QT,
> ja? Dit atgument giver jo ingen mening overhovedet!?

Det giver da fint mening. I øvrigt er MPEG en åben standard og derfor
kan den ses allevegne og med det software man selv vælger. QT kan man
kun se hvis man bruger Apples software, og kun på de platformer hvor det
eksisterer.

/David

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 30-01-04 13:34

David Rasmussen skrev:

> [...]
>kan den ses allevegne og med det software man selv vælger. QT kan man
>kun se hvis man bruger Apples software, og kun på de platformer hvor det

Det værste er dog, at QT lægger sig ind i registreringsdatabasen som
et program, der skal køres automatisk, hver gang man starter sin
computer - og man får intet valg desangående. Og selv om man fjerner
det fra registreringsdatabasen, lægger det sig ind igen, næste gang
man kører det, så man skal se på det forbandede Q-ikon i sin tray og
have skidtet kørende i baggrunden.

Jeg giver David ret i, at det er møgirriterende, at de bruger det
format, når alle andre nu bruger MPG og AVI. En nem løsning på det
ville være, at M$ gjorde Media Player i stand til at afspille
QT-filer.

--
Niels Søndergaard

Besøg Bøfsiden: http://www.titlevision.dk/boeuf.htm
Suveræn samling af sproglige smuttere

Fra : David Rasmussen

Dato : 30-01-04 13:42

Niels Søndergaard wrote:

> [...]
> det fra registreringsdatabasen, lægger det sig ind igen, næste gang
> man kører det, så man skal se på det forbandede Q-ikon i sin tray og

Ja, det er irriterende.

> [...]
> format, når alle andre nu bruger MPG og AVI. En nem løsning på det
> ville være, at M$ gjorde Media Player i stand til at afspille

Men det vil Apple jo ikke være med til, for de tjener jo penge på QT og
på deres afspiller. Desuden ville det ikke hjælpe folk der kører Linux,
Solaris, etc.

/David

Fra : TrustNo1/hk72

Dato : 30-01-04 15:53

On Fri, 30 Jan 2004 13:34:01 +0100, Niels Søndergaard
<ns@post.cybercitypunktumdk> wrote:

> [...]
>det fra registreringsdatabasen, lægger det sig ind igen, næste gang
>man kører det, så man skal se på det forbandede Q-ikon i sin tray og

Det kan man nu altås bede den om at lade være med. Højre klik på
Quicktime ikonet i system tray, vælg Quicktime Preferences.

Det nedeste afkrydsningsfelt, fjernes fluebenet og voila. Desuden
forsvinder den ved en afinstallation; det har den i hvert fald altid
gjort de gange jeg har afinstalleret.

mvh.

Henrik

Fra : Morten Bowman

Dato : 30-01-04 16:26

On Fri, 30 Jan 2004 15:52:50 +0100, TrustNo1/hk72 <hk72@hotmail.com> wrote:

>Det kan man nu altås bede den om at lade være med. Højre klik på
>Quicktime ikonet i system tray, vælg Quicktime Preferences.
>
>Det nedeste afkrydsningsfelt, fjernes fluebenet og voila.

Den har dog en tendens til at starte igen efter du har haft QT åben.
Løsningen er at omddøbe 'qttask.exe'

>Desuden forsvinder den ved en afinstallation; det har den i hvert fald altid
>gjort de gange jeg har afinstalleret.

Samme her

Fra : David T. Metz

Dato : 30-01-04 16:07

Niels Søndergaard skriblede:
> Det værste er dog, at QT lægger sig ind i registreringsdatabasen som
> et program, der skal køres automatisk, hver gang man starter sin
> computer - og man får intet valg desangående.

Som en anden skriver: jo inde i options kan du slå det fra. Det er langt
værre med Realplayer, der kører alt muligt skrammel hver gang, som man skal
rydde op i hvis man har afspillet en fil/stream.

David

http://flash.to/oe-quotefix/
Fix lange links og signaturadskiller:
http://support.microsoft.com/?kbid=331923

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 30-01-04 17:02

David T. Metz wrote:

> Som en anden skriver: jo inde i options kan du slå det fra. Det er
> langt værre med Realplayer, der kører alt muligt skrammel hver gang,
> som man skal rydde op i hvis man har afspillet en fil/stream.

Ja, den er værre. Mage til gylle skal man lede længe efter.

Mark

Fra : Anders Houmark

Dato : 30-01-04 18:00

Mark Thomas Gazel wrote:

> Ja, den er værre. Mage til gylle skal man lede længe efter.

Det er det jeg mener.. 2 lorte programmer, total nazi opførsel de har.. "
kom se, jeg har uden din indblanding selv søgt efter opdateringer, og jeg
har fundet en masse sjove ting.. *kom nu* BLINK *kom nu* BLINK...."
De sender sikkert også oplysninger om min computer, de websider jeg besøger
og sådan noget, uden at jeg ved noget om det.. "Jamen det kan vi tillade os
fordi det er freeware"

Man kan helt sikkert finde bedre formater end MPEG (som har det med at fylde
meget), men det jeg efterspørger er et mere tilgængeligt format, hvor man
ikke er låst til et bestemt program, men selv kan vælge styresystem og
afspiller software.

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Beeblebrox

Dato : 30-01-04 19:51

Anders Houmark wrote:
> [...]
> og sådan noget, uden at jeg ved noget om det.. "Jamen det kan vi tillade os

Installer en (god) firewall så er du ovre det problem/den bekymring!

Vh,
Claus

Fra : Anders Houmark

Dato : 30-01-04 23:04

Beeblebrox wrote:

> Installer en (god) firewall så er du ovre det problem/den bekymring!

Ja så er jeg ovre problemet, men så skal jeg til at sætte mig ind i hvad en
god firewall er og evt. til at betale for det.
Og så skal jeg til at besværet med at få programmer til at godkendes osv..
Alene pga. et "smart" video program som udelukkende skal bruges til at se
reklame film i.. Nej tak du

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Emil Rune

Dato : 30-01-04 23:17

> [...]
> Alene pga. et "smart" video program som udelukkende skal bruges til at se

Må jeg eventuelt byde på en lille kiks? ;)

Emil

Fra : Anders Houmark

Dato : 31-01-04 02:57

Og må jeg byde på en http://beefcake.nl/beefcake/data/507/1stfu-med.jpg

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Morten DH

Dato : 31-01-04 10:59

http://www.ramsgaard.dk/

Fra : Beeblebrox

Dato : 31-01-04 03:25

Emil Rune wrote:

> "Anders Houmark" <anders@andersh.fjerndette.dk> wrote in message

> en

> Må jeg eventuelt byde på en lille kiks? ;)

*ROFL*

Vh,
Claus

Fra : Beeblebrox

Dato : 31-01-04 03:29

Anders Houmark wrote:

> Ja så er jeg ovre problemet, men så skal jeg.... og evt. til at betale...
> ...Og så skal jeg til at besværet... Alene pga. et "smart" video program...
> Nej tak du

Hvorfor i himlens navn har du så installeret det?

Jeg mener; Du er vanvittig utilfreds med programmet - så giver det da
overhovedet ingen mening at du har det på din computer?

->Start->Kontrolpanel->Tilføj/fjern programmer->Real

Så let kan det gøres

Vh,
Claus

Fra : David Rasmussen

Dato : 31-01-04 11:03

Beeblebrox wrote:

> Hvorfor i himlens navn har du så installeret det?

Det turde være åbenlyst for selv den blankeste. Der er visse ting man
kan have brug for at afspille i Real-format, gud bedre det. F.eks. har
DR fået den idé at lægge ting i Real-format.

/David

Fra : Beeblebrox

Dato : 31-01-04 14:57

David Rasmussen wrote:

> Det turde være åbenlyst for selv den blankeste. Der er visse ting man
> kan have brug for at afspille i Real-format, gud bedre det. F.eks. har
> DR fået den idé at lægge ting i Real-format.

Han er utilfreds med programmet og DIM (Det Installationen Medfører) men
han vil hellere whine end at gøre noget ved enten programmet eller DIM!

Jamen så trænger han da osse til en lille sprød kiks

Vh,
Claus

Fra : David Rasmussen

Dato : 31-01-04 15:39

Beeblebrox wrote:

> Han er utilfreds med programmet og DIM (Det Installationen Medfører) men
> han vil hellere whine end at gøre noget ved enten programmet eller DIM!

Hvad kan han gøre ved programmet?

> Jamen så trænger han da osse til en lille sprød kiks

Tja, jeg synes nu det er okay at brokke sig når det er berettiget.

/David

Fra : Beeblebrox

Dato : 01-02-04 01:41

David Rasmussen wrote:

> Hvad kan han gøre ved programmet?

Afinstallere det!

- Men jeg fortalte ham til at starte med hvad han skulle gøre ved DIM og
det ville han ikke besvære sig med! Derfor min kommentar som iøvrigt
var skrevet med en smiley (som betyder at det er sagt med et smil)

Slut herfra - Vh,
Claus

Fra : Morten Bowman

Dato : 01-02-04 11:18

Hejsa
Denne side kan man tage et kig på:
http://sourceforge.net/projects/guliverkli/
Det program der hedder Media Player Classic kan faktisk vis .mov også
Foruden det højtelskede mpeg

Fra : Anders Houmark

Dato : 01-02-04 03:47

Beeblebrox wrote:

> Hvorfor i himlens navn har du så installeret det?

Læs lige tråden ordentligt, så vil du ikke have behov for at få delt kiks
ud.
Du vil opdage, at jeg ikke har programmet installeret.

> Jeg mener; Du er vanvittig utilfreds med programmet - så giver det da
> overhovedet ingen mening at du har det på din computer?

Nej det gør det nemlig ikke :)

Men i denne tråd diskuterer vi videoprogrammer som bruges til at se trailere
til diverse film med.. Jeg brokker mig over, at der kun findes 1 program til
at vise Quicktime og, at man skal bruge bestemte styresystemer for at kunne
anvende det.. At sige, at jeg bare kan afinstallere programmet/lade være med
at se trailers, kan vel sammenlignes med dk.medier.tv gruppen, hvor folk som
brokker sig over genudsendelser og dårlige udsendelser, får af vide at de
bare kan skifte kanal eller slukke for fjernsynet?

Windows Media Files (.wmf) og ASF osv. filer er heller ikke for fede da de
(svjv.) kun kan ses på windows maskiner.. Efter min mening ville det være
klart bedre at trailers lå i f.eks. Divx eller Xvid eller måske mpeg..

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Beeblebrox

Dato : 01-02-04 12:58

Anders Houmark wrote:

> Læs lige tråden ordentligt, så vil du ikke have behov for at få delt kiks
> ud. Du vil opdage, at jeg ikke har programmet installeret.

OK, my bad

> Nej det gør det nemlig ikke :)

Ej altså, hvor er vi enige

> Men i denne tråd diskuterer vi videoprogrammer som bruges til at se trailere
> til diverse film med..

Hehe, jeg gik efter subject som hed "Klip fra Catwoman"... *gg*

> Jeg brokker mig over, at der kun findes 1 program til
> at vise Quicktime og, at man skal bruge bestemte styresystemer for at kunne
> anvende det..

Jeg er enig i at i en ideel verden ville det være anderledes. Men der
vil formentlig altid være en vis grad af platformsfhængighed. Jeg er
sådan set enigt, jeg synes også både QT og RP er nogle _skod_
programmer. Jeg har bare gjort noget ved DIM netop fordi jeg prioriterer
højere at se trailere end at undvære programmet.

> [...]
> brokker sig over genudsendelser og dårlige udsendelser, får af vide at de
> bare kan skifte kanal eller slukke for fjernsynet?

*ROFL* Siger de det?

Vh,
Claus

P.S: Det med kiksen var altså ment i sjov; lidt uskyldigt ment humor

Fra : Morten Bowman

Dato : 30-01-04 16:23

> [...]

>det fra registreringsdatabasen, lægger det sig ind igen, næste gang
>man kører det, så man skal se på det forbandede Q-ikon i sin tray og

Du omdøber bare 'Qttask.exe' og problemet er løst

> [...]
>format, når alle andre nu bruger MPG og AVI. En nem løsning på det
>ville være, at M$ gjorde Media Player i stand til at afspille

Hvilket nok ville koste kassen.

Fra : Peter Brodersen

Dato : 30-01-04 14:19

On Fri, 30 Jan 2004 13:06:02 +0100, David Rasmussen
<david.rasmussen@gmx.net> wrote:

>QT kan man
>kun se hvis man bruger Apples software, og kun på de platformer hvor det
>eksisterer.

Plus at fuldskærm-valgmuligheden kun plejede at eksistere i
betalingsudgaven.

"Vil du se en reklame for vores film i fuld skærm? Uh, det kommer til
at koste!"

--
- Peter Brodersen

Ebbesen for president!

Fra : Morten Bowman

Dato : 30-01-04 16:28

> [...]

>kan den ses allevegne og med det software man selv vælger. QT kan man
>kun se hvis man bruger Apples software, og kun på de platformer hvor det

Jamen hvis MPEG er så fanstastisk, hvorfor er alle trailerne så ikke i det
format??
Jeg synes problemet er meget lille. Bare for at hente et stykke gratis
software.

Fra : Peter Brodersen

Dato : 30-01-04 16:53

On Fri, 30 Jan 2004 15:27:52 GMT, Morten Bowman
<newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid> wrote:

>Jamen hvis MPEG er så fanstastisk, hvorfor er alle trailerne så ikke i det
>format??

Markedsaftaler? Aftale mellem Apple og filmselskaberne, der både
omhandler hosting og båndbredde, samt sikkert en pose penge frem eller
tilbage? Apple investerer jo i http://www.apple.com/trailers/ som et
fremstød for QT.

--
- Peter Brodersen

Ebbesen for president!

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 30-01-04 16:58

Morten Bowman wrote:

> Jamen hvis MPEG er så fanstastisk, hvorfor er alle trailerne så ikke i det
> format??

Det forklarer Peter Brodersen så smukt.

> Jeg synes problemet er meget lille. Bare for at hente et stykke gratis
> software.

Kan du ikke lige smide et link til Unix-, Linux- og OS/2-versionerne?

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Rhexis

Dato : 31-01-04 23:18

"Kim Ludvigsen" <usenet@kimludvigsen.dk> wrote in
message news:401A7EFB.5AA8@kimludvigsen.dk...

> Kan du ikke lige smide et link til Unix-, Linux- og OS/2-versionerne?

Værs'go:
http://www.mplayerhq.hu/homepage/

I min verden er OS/2 forlængst afgået ved døden på klient-siden,
så ovenstående vil kun hjælpe dig, hvis du er i et OS hvor du kan
fprotte en tarball.

Hvis jeg fik valget mellem QT (Sorenson), WMP (WMV), MPEG1 eller
RealPlayer, ville jeg klart vælge QT. MPEG1 er laveste fællesnævner
og ser mildest talt ikke godt ud.

Desuden er dette klip ikke fra Catwoman. Det eneste filmen og klippet
vil have til fælles når filmen kommer i biograferne er Berry's elendige
skuespil og diktion.

--
rhexis

Fra : David Rasmussen

Dato : 31-01-04 23:38

Rhexis wrote:

> Værs'go:
> http://www.mplayerhq.hu/homepage/

Og hvis mig så lige hvordan man ser de trailere med mplayer, altså
hvordan man bruger mplayer som plugin i sin browser og til at streame QT
med. Det er let nok at afspille en QT fil på harddisken med mplayer.

> Hvis jeg fik valget mellem QT (Sorenson), WMP (WMV), MPEG1 eller
> RealPlayer, ville jeg klart vælge QT. MPEG1 er laveste fællesnævner
> og ser mildest talt ikke godt ud.

Der er andre alternativer. Åbne alternativer.

/David

Fra : Rune Zedeler

Dato : 31-01-04 23:45

David Rasmussen wrote:

> Og hvis mig så lige hvordan man ser de trailere med mplayer, altså
> hvordan man bruger mplayer som plugin i sin browser og til at streame QT
> med. Det er let nok at afspille en QT fil på harddisken med mplayer.

$ mplayer http://www.themoviebox.net/trailers/trash/cat__clip1.mov

-Rune

Fra : David Rasmussen

Dato : 01-02-04 01:45

Rune Zedeler wrote:

> $ mplayer http://www.themoviebox.net/trailers/trash/cat__clip1.mov

Det er ikke alle streams du kan finde en URL til (nemt).

/David

Fra : Rhexis

Dato : 01-02-04 00:07

"David Rasmussen" <david.rasmussen@gmx.net> wrote in
message news:bvha6k$f4n$1@news.net.uni-c.dk...

> Og hvis mig så lige hvordan man ser de trailere med mplayer, altså
> hvordan man bruger mplayer som plugin i sin browser og til at streame QT
> med. Det er let nok at afspille en QT fil på harddisken med mplayer.

Aner det ikke. Jeg bruger ikke programmet.

Jeg vil tro at du kan finde en url i sidens kode og så tage den derfra.

> Der er andre alternativer. Åbne alternativer.

Tænker du på Xvid eller Theora? Førstnævnte går nok ikke hen og bliver
mainstream lige foreløbig, pga. dets nuværende (ahem) anvendelses-
område. Sidstnævnte virker ret stillestående udviklingsmæssigt, men
jeg skal da gerne indrømme at jeg ikke følger projektet nøje.

I dette tilfælde har min moral det fint med at bruge et lukket format
i en lukket afspiller i et lukket styresystem.

FUT?

--
rhexis

Fra : Thomas Pryds Laurits~

Dato : 01-02-04 01:26

David Rasmussen wrote:
> Og hvis mig så lige hvordan man ser de trailere med mplayer, altså
> hvordan man bruger mplayer som plugin i sin browser og til at streame QT
> med. Det er let nok at afspille en QT fil på harddisken med mplayer.

Google er din ven:

http://www.google.dk/search?q=mplayer+plugin+mozilla

--
Thomas Pryds Lauritsen

Fra : David Rasmussen

Dato : 01-02-04 02:03

Thomas Pryds Lauritsen wrote:

> Google er din ven:
>
> http://www.google.dk/search?q=mplayer+plugin+mozilla

Det synes jeg nu jeg havde søgt på, men nu fandt jeg da mplayerplugin.
Fedt :)

Men det er stadig lukket og unødvendigt.

/David

Fra : David Rasmussen

Dato : 30-01-04 17:13

Morten Bowman wrote:

> Jamen hvis MPEG er så fanstastisk, hvorfor er alle trailerne så ikke i det
> format??

MPEG er ikke specielt fantastisk. Der findes andre åbne formater som
komprimerer bedre. Men i det mindste er MPEG åbent; det er QT ikke. Og
hvorfor trailerne er i QT? Økonomi. Filmselskaberne og Apple har vel
indgået en aftale til gensidig økonomisk fordel.

> Jeg synes problemet er meget lille. Bare for at hente et stykke gratis
> software.

Hvis vi ser bort fra de mange problemer der _er_ med det stykke
software, så vil jeg da gerne vide hvor jeg kan hente en gratis QT
afspiller og plugin til Linux? Der findes diverse open source
muligheder, men eftersom de i sagens natur er "reverse engineered", så
er de ikke optimale af forskellige årsager. For mig er det ikke et lille
problem. Jeg kan ikke se de trailere.

/David

Fra : Morten Bowman

Dato : 30-01-04 13:05

On 30 Jan 2004 02:01:27 -0800, cybamerc@yahoo.com (cybamerc) wrote:

>http://www.themoviebox.net/movies/2004/0-9ABC/Catwoman/clip/
>
>Endnu en WB-klassiker :|

Arrgghh det ser ringe ud!! Men det er vel også kun reklame!?

Fra : Anders Houmark

Dato : 30-01-04 18:04

Morten Bowman wrote:

> Arrgghh det ser ringe ud!! Men det er vel også kun reklame!?

Må man gætte på, at det skyldes en person som har fået en Oscar, men ikke
har et særlig godt skuespiller"talent" ?

... Eller er det måske fordi de har overtaget det CGI hold som både
mishandlede HULK og (for vadmands skyld:) Det Hemlighedsfulde Selskab (vi
andre kender den som League Of Extraordinary Gentlemen :) ? De 2 film havde
godt nok ringe effekter.

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : cybamerc

Dato : 01-02-04 00:49

"Anders Houmark" <anders@andersh.fjerndette.dk> wrote in message news:<Z2wSb.81519$jf4.5203326@news000.worldonline.dk>...

> .. Eller er det måske fordi de har overtaget det CGI hold ...

Nu er det jo ikke fordi, der er så pokkers meget CGI i det klip. Og
selv hvis der var, så flytter det jo ikke ansvaret væk fra
kostume-designeren og de fjolser, der har godkendt designet.

> som både mishandlede HULK

Hulk har fremragende effekter. Den burde have været nomineret til en
Oscar (og vundet).

> Det Hemlighedsfulde Selskab

ILM skulle ganske vidst have leveret en matte artist iflg. IMDB; men
har derudover ikke haft noget med filmen at gøre.

Fra : cybamerc

Dato : 30-01-04 22:58

Morten Bowman <newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid> wrote in message news:<03ik10h6658fknpem5fu6mu5jg2mj6nnfp@4ax.com>...

> Arrgghh det ser ringe ud!! Men det er vel også kun reklame!?

Jeg tror, at du sagtens kan forvente, at de endelige produkt vil være
mindst lige så pinligt.

I rigtig WB-stil, er der tale om en dårlig ide, der er endnu dårligere
udført.

Fra : Morten DH

Dato : 30-01-04 23:16

"cybamerc" <cybamerc@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> I rigtig WB-stil, er der tale om en dårlig ide, der er endnu dårligere
> udført.

HB i stramt latex er nu ikke min opfattelse af en dårlig ide

Fra : Beeblebrox

Dato : 31-01-04 03:32

Morten DH wrote:

> HB i stramt latex er nu ikke min opfattelse af en dårlig ide

Godt jeg er ikke den eneste der kunne se nogen kvaliteter, trods alt

Vh,
Claus

Fra : Rune Zedeler

Dato : 31-01-04 23:32

cybamerc wrote:
> http://www.themoviebox.net/movies/2004/0-9ABC/Catwoman/clip/

Fedt, at man (jeg) skulle helt ind i selve html-koden for at finde
linket til selve .mov-filen :-/

http://www.themoviebox.net/trailers/trash/cat__clip1.mov

Ja, det ser ganske rigtigt lavt ud.

-Rune