[DVD] Good Bye Lenin! Hvornår?
Fra : Kasper Bang

Dato : 30-01-04 09:23

Åh, hvornår får vi monstro denne "store lille" film ud på dvd
herhjemme? Releaseplan.dk har intet nyt. Hvem udgiver Warner
Bros.-titler i Danmark? I Tyskland er det nemlig dem, der har udgivet
den - i øvrigt i en ganske fornuftig udgave:
http://www.warnerbros.de/video/goodbyelenin/dvd.html

MVH/Kasper Bang

Fra : km

Dato : 30-01-04 11:32

Den kommer den 8. marts

http://www.scanbox.dk/moviespot.asp?edbnr=6212

KM
www.dvdtown.dk

Fra : Erwin S. Andreasen

Dato : 31-01-04 22:10

johnnyhefty@hotmail.com (Kasper Bang) writes:

> [...]
> Bros.-titler i Danmark? I Tyskland er det nemlig dem, der har udgivet
> den - i øvrigt i en ganske fornuftig udgave:

Ikke nok med at vi må nøjes med en forsinket og yderst skrabet dansk
udgave (den som dukker op i UK ser heller ikke ud til at være bedre)
udkommer der den 27. februar en tysk deluxe udgave med 3 DVD'ere:

http://www.amazon.de/exec/obidos/ASIN/B00018GWIU/

Nå, jeg kommer nok alligevel til at købe den og så kan den står der
ved siden af den franske 3-DVD udgave af "8 Femmes" :)

Jeg kan iøvrigt anbefale soundtracket (som jo er komponeret af Yann
Tiresen, der også stod bag soundtracket for "Amelié").

<erwin+usenet@andreasen.org> Herlev, Denmark
<URL:http://www.andreasen.org/> <*>