Hvorfor kommer....
Fra : Nina Sørensen

Dato : 29-01-04 21:25

... hustyraner dog i sådan en sød indpakning?

http://www.tendertribes.dk/billeder/1.jpg
http://www.tendertribes.dk/billeder/2.jpg

...hvordan skal jeg da nogensinde kunne lade dem flytte hjemmefra?

Hilsen Nina
www.tendertribes.dk

Fra : Nina Sørensen

Dato : 29-01-04 21:35

Beklager, glemte jo navnene på julekuldet. De er endelig kommet på plads

Fra venstre Candy, Snowflake, Misteltoe, Ginger og Angel

Hilsen Nina
www.tendertribes.dk

Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 29-01-04 21:54

On Thu, 29 Jan 2004 21:24:32 +0100, Nina Sørensen
<mailKATTE@BAKKEtendertribes.dk> wrote:

>.. hustyraner dog i sådan en sød indpakning?
>
>http://www.tendertribes.dk/billeder/1.jpg
>http://www.tendertribes.dk/billeder/2.jpg
>
>..hvordan skal jeg da nogensinde kunne lade dem flytte hjemmefra?

   Hvordan pokker får man sådan et sæt til at sidde stille? =)
Det er iøvrigt nogle smukke billeder - og hvis jeg ikke vidste at jeg
slet ikke havde tid til hverken at have flere katte - eller til
pelsplejen om jeg så ikke havde de 3 andre sååååeh .... ;)

/Trine.
What We Do in Life Echoes in Eternity.

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 30-01-04 03:31

In article <2msi10ti7qabrpnufjgfgpvoacl1ri8nsj@4ax.com>, Trine Stubbe
Teglbjærg <snoe@nospam.dk> wrote:

> Hvordan pokker får man sådan et sæt til at sidde stille? =)

Hi - det tænkte jeg også... de er nok limet fast

Suk, Nina, de bliver stadig ikke grimmere... et rigtigt glansbillede.
Hvor er de søde...

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 31-01-04 09:11

> Hi - det tænkte jeg også... de er nok limet fast

He he, jeg er før blevet beskyldt for at lime dem fast *G* De 7 fra
forrige år, fik jeg fanget på samme måde. Egentlig tror jeg det vil være
mere besværligt at lime dem fast end det er at tage et billede uden lim *G*
Tricket er at sæte dem op på en hylde eller et træ. Lidt højere end de
selv ville kravle, så de ikke bare drøner ned.
En fjerkost i den ene hånd og kamera i den anden
Når en mister interessen og vil ned, så mosler man bare lidt rundt med
kosten i loftet eller væggen, mens man knibser løs.
Et digikam er klart en fordel. Der skal vel 20-40 billeder til før man har
et pletskud

> Suk, Nina, de bliver stadig ikke grimmere... et rigtigt glansbillede.
> Hvor er de søde...

Ja underligt nok er de stadig ikke blevet grimmere. Jeg er kommet i tvivl
om de egentlig nogensiden blir' det

Hilsen Nina
www.tendertribes.dk

Fra : Denise

Dato : 30-01-04 07:33

"Nina Sørensen" <mailKATTE@BAKKEtendertribes.dk> wrote in message
> .. hustyraner dog i sådan en sød indpakning?
>
> http://www.tendertribes.dk/billeder/1.jpg
> http://www.tendertribes.dk/billeder/2.jpg
>
> ..hvordan skal jeg da nogensinde kunne lade dem flytte hjemmefra?

Suk, hvor er de bare dejlige, dem må man da blive nødt til at beholde selv.
Det havde jeg altså gjort (hvilket er grunden til, at jeg ikke er opdrætter)

--
Hilsen Denise

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 31-01-04 09:15

> Suk, hvor er de bare dejlige, dem må man da blive nødt til at beholde
selv.
> Det havde jeg altså gjort (hvilket er grunden til, at jeg ikke er
opdrætter)

Ja jeg må jo indrømme at jeg også gruer lidt for den dag de skal flytte.
Normalt har jeg ikke noget problem med det. Men de her er altså så total
søde. Meget milde killinger. Vist er de sjove og vilde som alle killinger.
Men ikke terrorister som de andre jeg har haft.
Jeg har ikke en rift. De sover i min dyne hele natten. De har endnu INTET
ødelagt. Når man nærmer sig dem med hånden, smider de sig om på ryggen og
vil kæles.
De er 8 uger... de burde have for travlt til mig ... *S*

Hilsen Nina
www.tendertribes.dk

Fra : Pernille Scharff

Dato : 30-01-04 08:39

> .. hustyraner dog i sådan en sød indpakning?

Det er et godt spørgsmål....og jeg kan hilse og sige, at hustyranner bli'r
de.....Ikke på nogen grum måde, men de er gode til at få deres vilje!

Kan oplyse at vores Tender Tribes-tyran syntes det var koldt i nat...så hun
har ligget oven på min mave og holdt i pote hele natten

/Pernille
www.garion.dk

Fra : Helle Larsen

Dato : 30-01-04 14:26

> [...]
> http://www.tendertribes.dk/billeder/2.jpg
>
> ..hvordan skal jeg da nogensinde kunne lade dem flytte hjemmefra?

NÆÆÆH, hvor er de søøøøøøøøøde.
Du kan IKKE lade dem flytte hjemmefra.
ER de limet fast på "pinden" ?? Eller ER det trick-foto.

Med venlig hilsen
Helle Larsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 30-01-04 00:59

Nina Sørensen <mailKATTE@BAKKEtendertribes.dk> writes:

> .. hustyraner dog i sådan en sød indpakning?

Overlevelsesinstinkt
Folk falder for en sød lille miver og køber den med hjem. Inden de for
set sig omkring er det en stor misser som styrer hele huset incl
slaver osv..*GG*

> http://www.tendertribes.dk/billeder/1.jpg
> http://www.tendertribes.dk/billeder/2.jpg
>
> ..hvordan skal jeg da nogensinde kunne lade dem flytte hjemmefra?

Nemt du tænker bare på at de bliver store og splitter hele huset ad *S*

> Hilsen Nina
> www.tendertribes.dk

Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

http://misbamsen.dk posted with gnus Do not fear the penquin