bootblock bios
Fra : Johannes

Dato : 30-01-04 00:56

Hej NG.

Da min 1 ghz celeron på et ms-6337 LE5 bundkort blev ved med at crashe under
w2k install (den kørte fint i win98)
prøvede jeg som et skud i tågen at skrue op for V-core i bios, med det
resultat at den døde efter genstart.

Herefter kom jeg ind i en såkaldt "bootblock bios" menu som jeg ikke
umiddelbart kunne komme ud af.

Da jeg havde fundet ud af hvordan jeg kunne benytte den menu til at
re-flashe bios kunne jeg dog
imiddlertid ikke komme ind i den længere

Pc'eren er altså helt død. Nogen forslag til hvad man kunne prøve?

MVH Johannes.

--
_____________________________
Ved direkte kontakt:

Fra : Johannes

Dato : 30-01-04 01:57

Jeg lod den stå slukket en times tid og da jeg tændte den virkede den igen,
mærkeligt, men rart.

Den crasher dog stadig under w2k install, nogen der har oplevet noget lign.?

Fra : Johannes

Dato : 30-01-04 05:23

Det var mit gamle ATI Rage 128 pro der ødelagde det for mig....

Nu kører alt som det skal :)

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 30-01-04 09:40

On 2004-01-30, Johannes <johannes@AndersAnd_ikast.mine.nu> wrote:
> Det var mit gamle ATI Rage 128 pro der ødelagde det for mig....
>
> Nu kører alt som det skal :)

Dejligt med folk som løser deres egne problemer! Nemmere for os andre
God weekend!

Thomas, 2720 Vanløse