IE problemer
Fra : Aksel

Dato : 29-01-04 21:09

Jeg har to problemer med IE:

Når jeg åbner et nyt vindue er det minimeret, ca. 10% af skærmstørrelsen,
hvordan indstiller jeg til at åbne maximeret?

JPG billeder bliver tilpasset så hele billedet kan være på skærmen, det er
forbandet irriterende, især ved tekst, hvad gør jeg?

Hilsen Aksel

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 29-01-04 22:49

Aksel wrote:

> JPG billeder bliver tilpasset så hele billedet kan være på skærmen,
> det er forbandet irriterende, især ved tekst, hvad gør jeg?

Funktioner - Internetindstillinger - Avanceret - deaktiver "Aktiver
automatisk tilpasning af billedestørrelse" under "Multimedier"

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 30-01-04 01:30

"Aksel" <akselj.fjerndette@jensen.mail.dk> skrev :

>Når jeg åbner et nyt vindue er det minimeret, ca. 10% af skærmstørrelsen,
>hvordan indstiller jeg til at åbne maximeret?

Du kan ikke sætte IE til at åbne maksimeret, den vil altid åbne i
et normal vindue.

Træk i siderne, til vinduet fylder det ønskede, og IE husker
denne størrelse.

>JPG billeder bliver tilpasset så hele billedet kan være på skærmen, det er
>forbandet irriterende, især ved tekst, hvad gør jeg?

Slå det fra under Internetindstillinger => Avanceret =>
Mulltimedier => Djern flueben ved »Automatisk tilpasning af
billedstørrelse«.
--
Knud