Måske offtopic, men: Havebassin ?
Fra : Thomas Neumann

Dato : 21-04-01 23:09

Hej NG

Da jeg formoder at der blandt en flok akvarie-folk som os findes en enkelt
der også interesserer sig for havebassin!

Mine forældre er ved at brygge en sådan lille havedam sammen.

Er der en der har nogle links til nogle sider på nettet hvor man man kan
finde mere om planter og dyr til en sådan dam? Bassinet er snart færdiglavet
efter alle kunstns regler.

Hvilken pumpe/filter kan anbefales?

Jeg har set en sådan spandpumpe/filter til 999,- i Bilka som skal stå på
jorden. Den har indbygget noget UV halløj. Er den god?

Bassinet er cirka 2500 liter.

--

Med venlig hilsen / Sincerely yours

Thomas Neumann
thomas@neumann.dk
www.neumann.dk
ICQ: 9101196

Fra : Lasse Christiansen

Dato : 21-04-01 23:32

Hejsa

Prøv at se på www.koien.dk der er en smule om planter og fisk.

MVH

Lasse
http://dive.to/malawicichlids

Fra : Pia & Michael Robdru~

Dato : 22-04-01 16:13

Denne side kan varmt anbefales - og det kan et besøg i centret også

http://www.superkoi.dk/

mvh Pia

Fra : Thomas Neumann

Dato : 22-04-01 23:27

TAK TAK TAK

Jeg kan ikke fremhæve værdien af denne nyhedsgruppe nok!

Generelt er folk flinke og hjælpsomme !

Tak

Thomas

Fra : Peter N Adolfsen

Dato : 23-04-01 23:34

Hej

Jeg kan huske at jeg engang læste en artikel i Akvariebladet, der var
skrevet af en fyr der havde forsøgt sig med forsk. af de mere alm.
akvariefisk i sine forsk. former for havedamme, der var mange af de mere
alm. akvariefisk han havde haft stor succes med. Desværre kan jeg ikke huske
hvilket nummer/år det var jeg læste denne artikel, men jeg skal prøve at se
om jeg kan finde bladet, ellers er der måske en anden der også kan huske
denne glimrende artikel og hjælpe dig med at fremskaffe den.

Mvh. Peter Adolfsen