Killinger og foder
Fra : www.toyota-forum.dk

Dato : 29-01-04 19:45

Lige et par hurtige spm

Hvor kan der købes killinge vådfoder? udover i metro. Bør man give moderen
noget ekstra i kosten, mens hun giver mælk?

På forhånd tak
Hanne M.

Fra : Linda Hedegaard Jens~

Dato : 29-01-04 20:08

"www.toyota-forum.dk" <hvidbergSLETDETMEDSTORT@tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:401954eb$0$27474$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> [...]
>
> Hvor kan der købes killinge vådfoder? udover i metro. Bør man give moderen
> noget ekstra i kosten, mens hun giver mælk?

Ved ikke lige det med killingefoderet, men moderen skal have killingefoder
mens hun ammer

Fra : Elwarth

Dato : 29-01-04 21:03

> [...]
>
> Hvor kan der købes killinge vådfoder? udover i metro. Bør man give moderen
> noget ekstra i kosten, mens hun giver mælk?

Hej Hanne
Du kan købe godt killingevådfoder (og -tørfoder i øvrigt hos dyrlægen
eller hos dyrehandleren. Der er flere forskellige mærker, f.eks. Specifik,
Eukanuba, Iams, Hills osv. Det er temmeligt dyrt, men så er kvaliteten også
i orden, hvilket den generelt ikke er, når det gælder foder, der kan købes i
supermarkedet. (Ok, jeg trak lige kæphesten en tur rundt i manegen, men jeg
mener virkelig, det er vigtigt med kvalitetsfoder
Mormissen skal have killingefoder, vådt og/eller tørt, så længe hun ikke
bliver tromletyk af det. Det betyder typisk til et stykke tid efter, hun er
færdig med at give mælk.

Venligst
Dorthe

Fra : www.toyota-forum.dk

Dato : 30-01-04 17:10

> [...]
jeg
> mener virkelig, det er vigtigt med kvalitetsfoder

Nu ligger det sådan at moderen nægter at spise andet end det billige
vådfoder fra super best, tørfoder der spiser hun hvad som helst.

Men vi prøver hos dyrehandlere....
Vh
Hanne M.