Mikrokortlæser
Fra : Lisa Terpe Woods

Dato : 29-01-04 19:06

Med snart to små børn vil jeg gerne kunne slægtsforske lidt hjemmefra, og
jeg ønsker mig derfor en mikrokortlæser. Men hvor får man fat i sådan en
henne?
Jeg har søgt på nettet i div. brugtmarkeder og på google, men der er ikke
rigtig noget at komme efter.

Er der nogle, der kan hjælpe mig?

Mvh.
Lisa Terpe Woods

Fra : allan madsen

Dato : 29-01-04 20:56

prøv din bank, de har tidligere brugt dem

prøv din autoforhandler, de har tidligere brugt dem til reservedelslister

ja mange forretninger har brugt dem.

mvh allan

Fra : Flemming Svendsen

Dato : 30-01-04 08:52

"> prøv din bank, de har tidligere brugt dem

> prøv din autoforhandler, de har tidligere brugt dem til reservedelslister
>
> ja mange forretninger har brugt dem.
>
> mvh allan
******************'
Blikkenslagere, boghandlere, kommunekontorer, - - sågar har jeg en der er
hentet i en malerforretning . .
Alle forretninger der havde behov for at se reservedelskataloger, og
lignende, men det er nok snart sidste udkald for de brugte.
Hilsen Flemming Svendsen.

Fra : Ukendt

Dato : 30-01-04 10:21

"Lisa Terpe Woods" <ng@terpewoods.dk> wrote in message

> Er der nogle, der kan hjælpe mig?

Og jeg fik (købte) engang en hos en af de lokale apotekere.

--
Vindskibelig hvislen

Børge Askholm

Husk at rette min mailadresse til det korrekte @

hjemmesideadresse: www.baskholm.dk

Fra : Poul F. Andersen

Dato : 01-02-04 13:12

"Lisa Terpe Woods" <ng@terpewoods.dk> skrev i en meddelelse
> Med snart to små børn vil jeg gerne kunne slægtsforske lidt hjemmefra, og
> jeg ønsker mig derfor en mikrokortlæser. Men hvor får man fat i sådan en
> henne?

Hej Lise,
Nu siger du ikke noget om, hvad den må koste.
Mikrokortllæsere (mikroficheapparater) fås stadig fabriksnye hos
diverse forhandlere.
Men du skal nok regne med en pris et pænt stykke over 2.000 kr.

Venligst
Poul F. Andersen

Fra : Lisa Terpe Woods

Dato : 01-02-04 14:06

Tak for alle de gode råd, men jeg har været så heldig at få én forærende på
baggrund af dette indlæg, så det er bare alletiders. Så skal der bare købes
mikrokort hjem...

Hej fra Lisa