Er Nancy syg?
Fra : Jane :o)

Dato : 29-01-04 13:29

Vi fik en ny lille misser (Nancy) fra 12 dage siden.

Hun er helt vildt lille, trods hende jeg købte den af, sagde at hun var i
12. uge.

Kan det have noget at gøre med, at de var mange i kuldet?

Hendes ene øje løber nu i vand, og jeg vil spørge, om der er nogen af jer
der har prøvet det med en killing?

Jeg syntes hun virker lidt sløv også.

Kan det være øjenbetændelse, og i tilfælde af, hvad kan man gøre?

Jeg vil bare ikke betale en dyr regning, hvis det er uskyldigt.

Så forhører mig lige herinde inden.

Billede af skønheden?: www.janemark.dk/nora.html - og ja - der står Nora -
men min datter ville have hende til at hedde Nancy... he he...

Mvh Jane

Fra : Linda Hedegaard Jens~

Dato : 29-01-04 14:09

"Jane " <virker@hotmail.NOSPAMcom> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Billede af skønheden?: www.janemark.dk/nora.html - og ja - der står Nora -
> men min datter ville have hende til at hedde Nancy... he he...

Jeg ved ikke hvad det kan være, men ring da til din dyrlæge. Hvis det er
noget uskyldigt kommer du jo kun til at betale for konsultationen og det er
jo ikke så meget. Men ring til ham/hende først og hør om du skal komme et
smut forbi.

Linda

Fra : Sascha og Sillemis

Dato : 29-01-04 18:31

> [...]
> jo ikke så meget. Men ring til ham/hende først og hør om du skal komme et

Hej Jane...
Jeg syns også du skal ringe til din dyrlæge...og det kan være mange ting
...også noget der kan "udvikle" sig til noget grimt.....så er det
NEMMERE at stoppe det nu...som senere....(ikke for at gøre dig
nervøs-men mange former for kattesyge starter faktisk med at øjnene
løber....så kommer nysen/snot/vægttab/væskemangel....og det vil du vel
ikke resikere?????)
Håber din killing ikke er "solgt for tidligt" ogat den har fået sin
første vaccination????
Håber ikke det er noget slemt.....

Med venlig hilsen
Sascha og Sillemis
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : zasha

Dato : 29-01-04 21:32

<klip>
> Hun er helt vildt lille, trods hende jeg købte den af, sagde at hun var i
> 12. uge. Kan det have noget at gøre med, at de var mange i kuldet?

JA

> Hendes ene øje løber nu i vand, og jeg vil spørge, om der er nogen af jer
> der har prøvet det med en killing?

JA, prøv at bade hendes øjen med lunken kamille-te. Du tager bare et stykke
vat og dypper det i den afsvalede te, og tørrer så forsigtigt om hendes øjne
et par gange eller fire om dagen.

> Kan det være øjenbetændelse, og i tilfælde af, hvad kan man gøre?

JA, men det behøver det ikke være'

> Jeg vil bare ikke betale en dyr regning, hvis det er uskyldigt.

Det ved man jo desværre tit først når man har besøgt dyrlægen. Men hellere
en gang derud for meget end for lidt :o

> Billede af skønheden?: www.janemark.dk/nora.html -

Sikke en smuk killing!

--
Hilsen Miver og Mulle's mor Heidi

http://hei.homepage.dk
og
http://www.onlinesalg.dk/default.asp?Firmaid=3636

Fra : Helle Larsen

Dato : 30-01-04 14:33

> [...]
>
> Kan det have noget at gøre med, at de var mange i kuldet?
>
> Hendes ene øje løber nu i vand, og jeg vil spørge, om der er nogen af jer

Neiiiiij, hvor er den yndig, den lille pige.
Og ja, skynd dig at spørge en dyrlæge til råds.

Fortæl "os", hvordan det går. Og "vi" krydser fingre.

Med venlig hilsen
Helle Larsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Jane :o)

Dato : 01-02-04 02:23

> [...]
>>

> Neiiiiij, hvor er den yndig, den lille pige.
> Og ja, skynd dig at spørge en dyrlæge til råds.
>
> Fortæl "os", hvordan det går. Og "vi" krydser fingre.

Hej herinde

Tak for de gode råd.

Jeg valgte at tørre øjnene i kamillete, og VUPTI - det forsvandt.,

Så der blev heldigvis ikke brug for dyrlæge.

Hun er bare generelt lidt "sløv" om dagen. Men har fundet ud af hvorfor.

Når vi vågner om morgenen, er potteplanterne hærget - jord ud over det hele
o.s.v.... så jeg tror hun er mest en "nattekat"... he he... Der er krudt i
numsen på hende. I nat løb hun rundt heeelt vildt - så energien har hun bare
gemt, til der, hvor vi ikke lagde mærke til det.

Så er det DERFOR hun er så "sløv" om dagen...

Jeg er nok bare lidt "hønemor", nu hvor hun er så lille så lille..

Mvh Jane

www.janemark.dk

Fra : Jane :o)

Dato : 01-02-04 13:56

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 01-02-04 21:17

"Jane " <virker@hotmail.NOSPAMcom> writes:

> [...]
> gemt, til der, hvor vi ikke lagde mærke til det.
>
> Så er det DERFOR hun er så "sløv" om dagen...

Prøv at vænne hende til at sove om natten, det kan bla gøres ved at
lege med hende om aftenen så hun bliver helt udkokset og sover lidt
længere samtidig med jer...

> Jeg er nok bare lidt "hønemor", nu hvor hun er så lille så lille..

Tro da endelig ikke at det bliver "bedre" selvom hun bliver større *GG*

--
Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

http://misbamsen.dk posted with gnus Do not fear the penquin

Fra : Helle Larsen

Dato : 30-01-04 20:30

> [...]
>
> Kan det have noget at gøre med, at de var mange i kuldet?
>
> Hendes ene øje løber nu i vand, og jeg vil spørge, om der er nogen af jer

Hej Jane, her er navn og nr. på en dyrlæge, som bliver anbefalet her på
siderne, og det kan jo være,a t de har VAGTordning, så kan du ringe og
spørge i hvert fald:

Husum Dyreklinik, Brønshøj
Beskrivelse: Marianne Rasmussen, Frederikssundsvej 326, 2700 Brønshøj,
Tlf: 38287712, Web: http://www.husumdyreklinik.dk

Med venlig hilsen
Helle Larsen
- Tøm kattebakken ved privat svar