Skærm
Fra : Ollie

Dato : 29-01-04 01:35

Jeg har lige prøvet at starte en gammel G4 op, men har et mærkeligt
problem.

Den skærm jeg har tilsluttet vises som nr. 2 skærm uden skrivebord,
menu og dock.

Jeg kan ikke komme ind i systemindstillinger for at ændre skærm
opstilling da jeg ikke kan se hvad der foregår på skærm 1 ( som jo ikke
er tilsluttet)

Der har aldrig været tilsluttet en skærm på den anden udgang på video
kortet da det er en dvi udgang.

Computeren kører en eller anden version af Mac OSX, men jeg husker ikke
hvilken.

Hvordan kan jeg igen se systemindstillinger?

Findes der en tastatur genvej til nedlukning?

Mvh.

Ole Lahm