Dual RAM
Fra : Henrik Jepsen

Dato : 29-01-04 00:15

Vil man stadig kunne udnytte DUAL ram funktionen hvis man har forskellige
fabrikater ram i sit bundkort.

(2x512) Samsung og (2x 512) HP begge PC3200

Eller hvordan hænger det sammen her

--

Henrik

Fra : Kristian Bønnelykke ~

Dato : 29-01-04 01:27

kan ikke sige andet end : prøv! husk at sætte samsung socket 1-3 og hp 2-4
så skulle du ha en lidt større chance

--

Mvh,
Kristian Bønnelykke Nielsen

Fra : Kim Fritze Sillasen ~

Dato : 30-01-04 18:17

> kan ikke sige andet end : prøv! husk at sætte samsung socket 1-3 og
> hp 2-4 så skulle du ha en lidt større chance

Læg lige mærke til, hvilke sockets der hører sammen inden du hovedkulds
følger ovenstående råd. På mit Asus P4G8X hører 1 og 2 sammen og 3 og 4
sammen og så skal fabrikaterne sidde parvis sammen. Samsung på 1+2 og HP på
3+4.

--
Mvh. Kim, Aalborg
Forget 911, I dial .357

Fra : Henrik Jepsen

Dato : 04-02-04 17:12

Kim Fritze Sillasen [9000] wrote:

> [...]
> hovedkulds følger ovenstående råd. På mit Asus P4G8X hører 1 og 2
> sammen og 3 og 4 sammen og så skal fabrikaterne sidde parvis sammen.

Det virker som det skal, ingen problemer her...