UP.Browser i Siemens
Fra : Jorn Becker

Dato : 21-04-01 23:09

Wap browseren i M35 syntes jeg er lidt gådefuld.

Opsætning til gateway og forbindelse til div. wap-sider fungere
fungere vist ok og også hurtigere end jeg havde regnet med.

Men.

På et tidspunkt kunne jeg åbne startsiden (wap.tdkmobil.dk) uden at
der blev ringet op. Efter at have skiftet profil og "resat" browseren
kan det ikke længere lade sig gøre! Heller ikke selv om jeg netop
havde forladt siden.

I menuen tjenester ligger der et fænomen som hedder "kanaler". Hvordan
kan de bruges? (s.24)

Hvordan gemmer man sider? Det står der i manualen at man kan, men vist
ikke hvordan (s.23)

Siemens egen manual har jeg kikket i og det er dertil at sidetallene
referere.

-jorn

Fra : JK

Dato : 22-04-01 08:44

Hej

Ved ikke om Siemens fungerer helt lige som Nokia. Men i min Nokia 6210 kan
jeg også få TDC startside frem uden
at ringe op. Jeg kan da kun gøre dette hvis jeg ikke har været inde at
slette cachen.

Jeg kunne tænke mig at du havde slettet cachen da du lavede dine
indstillinger igen.

JK

Fra : Jorn Becker

Dato : 23-04-01 15:14

On Sun, 22 Apr 2001 09:44:19 +0200, "JK" <packer@ofir.dk> wrote:

>Jeg kunne tænke mig at du havde slettet cachen da du lavede dine
>indstillinger igen.

Jo, jeg har slettet cachen. Problemet er at siden ikke bliver cachet
selv om jeg lige har været der.

-jorn