Pro Plan???
Fra : Figaro

Dato : 28-01-04 22:34

Hejsa ..

Er der nogen der ved hvor man kan købe Pro Plan Light, gerne online??

Og er der nogen der har erfaring med det produkt?

VH Stine

Fra : Ukendt

Dato : 28-01-04 22:55

"Figaro" <sukkermel@sukkermel.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa ..
>
> Er der nogen der ved hvor man kan købe Pro Plan Light, gerne online??
>
> Og er der nogen der har erfaring med det produkt?
>
> VH Stine

http://www.maxsoe.dk og http://www.zoozity.dk

Jeg har prøvet det på min missedreng. Han fungerede ikke helt optimalt på
det, så jeg er gået tilbage til RC light, som han bare trives enormt godt
på.

Hans energi blev mindre, mens han fik Pro Plan Light.

Tina og Mis

Fra : Figaro

Dato : 29-01-04 19:53

Vi giver dem også RC Light, så det holder vi os til .. Det er det eneste vi
har kunne bruge til en af vores katte, så det er nok smartest at beholde
det!

Mange tak :)