klatretræ
Fra : Mikkel \(2600\)

Dato : 28-01-04 22:13

Hej nu har vi besluttet os for at Mikkeline sig et klatretræ men hvilket
skal man vælge ??
oppe hos dyrehandlen har de nogle fra Kattens No1 er de pengende værd eller
er der noget andet man skal vælge ??
Det skal være dem der går fra gulv til loft.

--
Mikkel 2600

mtl_NOSPAM@person.dk
(husk at fjerne _NOSPAM)

Fra : zasha

Dato : 28-01-04 22:22

"Mikkel (2600)" <mtl_NOSPAM@person.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
eller
> er der noget andet man skal vælge ??
> Det skal være dem der går fra gulv til loft.

Jeg købte et dejligt klatretræ til kun 499,00 på tilbud i MaxiZoo, der er
alle pengene og mere værd. Læs min anmeldelse og se det på
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk under produkter og på min HP:
http://hei.homepage.dk/kattegaard.html

Hilen Miver og Mulle's mor Heidi
http://chocolade.dk
og
http://www.onlinesalg.dk/default.asp?Firmaid=3636

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 28-01-04 22:27

> [...]
eller
> er der noget andet man skal vælge ??
> Det skal være dem der går fra gulv til loft.

Tjek denne, det er godt *S*
http://www.likita.suite.dk/

Joan
www.haarbolden.dk

Fra : Helle Frederiksen

Dato : 29-01-04 09:11

> [...]
eller
> er der noget andet man skal vælge ??
> Det skal være dem der går fra gulv til loft.

Hej Mikkel.

Jeg ville helt klart vælge et fra Likita!

I forhold til Kattens no. 1, er de altså noget billigere, og jeg har ikke
indtryk af, at der er den store forskel på kvaliteten. Der har du også
mulighed for selv at sammensætte et træ, så du får det lige som du vil have
det. Og du har mulighed for at udbygge det senere eller udskifte moduler.
Jeg har selv et, og jeg forstår slet ikke, hvad vi gjorde, inden vi fik det
. Jeg har to store, vilde og voldsomme hankatte, og de høvler op og ned
ad det hver dag. Så det kræver noget "kram", og det er Likita i hvert fald.

Man kan også nogle gange købe nogle forholdsvis billige træer hos f.eks.
MaxiZoo. Men jeg synes de virker noget spinkle og ustabile i forhold til.
Men det kommer jo også an på katten/kattene. Det er jo nok ikke alle, der
har nogle vildbasser i samme kaliber som mine, så det er nok op til hver
enkelt at vurdere, hvilke behov man har.

Men held og lykke med jagten. Du kommer helt sikkert ikke til at fortryde et
gulv-til-loft miljø. Og Mikkeline vil elske dig for det .

Med venlig hilsen
Helle Frederiksen.

Fra : Anja

Dato : 28-01-04 22:12

"Mikkel (2600)" <mtl_NOSPAM@person.dk> wrote in message
> [...]
eller
> er der noget andet man skal vælge ??
> Det skal være dem der går fra gulv til loft.

Hejsa.

Jeg har lige købt et gulv- til loft fra Zooplus :
http://www.zooplus.de/app/WebObjects/ZooShop.woa

De er gode og billige i forhold til både kattens No1 og Likita.

Hilsen Anja