Efterkommere efter Skomagermester Peeck, O~
Fra : Jette Toftegaard Ped~

Dato : 28-01-04 21:56

Min oldemors bror hed Heinrich Wilhelm Christian Fridrich Peeck. Han er født
i Karby i Sydslesvig i 1881. Fra 1908 bor han i Danmark og ved Lov af: 29
03 1924 får han dansk indfødsret. I 1925 bor han i Danmarksgade 45 i
Odense. Herefter har jeg intet om ham. Jeg har søgt på krak efter Peeck, men
der er ingen hits. Samtidig vil jeg gerne vide, hvis nogen ved, hvilket sogn
Danmarksgade hører til.

--
mvh.
Jette Ejlskov Toftegaard Pedersen

Fra : Helmer Christiansen

Dato : 28-01-04 23:56

"Jette Toftegaard Pedersen" <jetteSLET@nebrot.dk> skrev i en meddelelse
<klip/>
> Samtidig vil jeg gerne vide, hvis nogen ved, hvilket sogn
> Danmarksgade hører til.

Danmarksgade 45 i Odense hører til Vor Frue sogn.
AdrId 4611401045_ (KommNr 461, VejKode 1401, ZhusNr 045_)
UTM-koordinater: Easting 0588751 Northing 6140180 i zone 32U

--
Helmer Christiansen