ECS K7S5A spørgsmål...HASTER...!
Fra : Ukendt

Dato : 28-01-04 19:05

Hejsa

Har et spørgsmål, kan jeg smide en XP2000 i dette board uden at der sker
noget grumme vildt ved det...??

Altså jeg tænker på at skidtet kører, men ikke udnytter CPU'en fuldt...

Og hvordan finder jeg ud af hvilken bios update jeg skal ha' fat i, der er
jo hele tre til det board...??

K7S5A [V1.1]
K7S5A [V3.1]
K7S5A [V3.1B]

Haster lidt

Mvh

Carsten, Østerbro

Fra : Erik Jakobsen

Dato : 28-01-04 19:34

Bevidst wrote:
> Hejsa
>
> Har et spørgsmål, kan jeg smide en XP2000 i dette board uden at der sker
> noget grumme vildt ved det...??

Såvidt jeg husker så kan du.

> [...]
>
> Og hvordan finder jeg ud af hvilken bios update jeg skal ha' fat i, der er

Versionsnummeret står på boardet.

> Haster lidt
>
> Mvh
>
> Carsten, Østerbro

Erik.

Fra : Ukendt

Dato : 28-01-04 19:52

Hej Erik

Har skam kigget, men synes ikke at finde noget, ved du noget om hvor jeg
skal lede på boardet...?

Mvh

Carsten, Østerbro

Fra : Erik Jakobsen

Dato : 28-01-04 20:13

Bevidst wrote:
> Hej Erik
>
> Har skam kigget, men synes ikke at finde noget, ved du noget om hvor jeg
> skal lede på boardet...?

Midt på boardet står der K7S5A. Hvis du holder boardet, så du kan se
dette, kigger du til venstre helt ude ved boardkanten. Der fandt jeg
versionsnummeret. Altså slet ikke i nærheden af der, hvor
typebetegnelsen står angivet.

Erik.

> Mvh
>
> Carsten, Østerbro

> er

>>> K7S5A [V3.1]

Fra : Ukendt

Dato : 28-01-04 20:06

Hej igen Erik

Der står godt nok her hvor det skal stå, men må tilstå, kan sgu ikke helt
gennemskue det...

http://www.ecs.com.tw/download/k7s5a.htm

Der står højt og larmende på mig board K7S5A,
og så i en lille firkant neden under, lidt til venstre,
"Canada ICES-003 Class/Class B"

Ved ikke hvad jeg skal få ud af det...

Fra : Erik Jakobsen

Dato : 28-01-04 21:33

Bevidst wrote:
> [...]
>
> http://www.ecs.com.tw/download/k7s5a.htm
>
> Der står højt og larmende på mig board K7S5A,
> og så i en lille firkant neden under, lidt til venstre,

Desværre kan jeg så ikke hjælpe dig yderligere

> Mvh
>
> Carsten, Østerbro

> er

>>> K7S5A [V3.1]

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 28-01-04 22:15

De fleste jeg har set, har versionnummeret stående helt nede i venstre
hjørne. Altså under den nederste pci port og helt ud mod bagkanten, hvor det
så står på højkant.
Hvis ikke der står noget, kunne det måske være version 1.

Kurt

Fra : Villy Jensen

Dato : 29-01-04 15:24

> [...]
det
> så står på højkant.
> Hvis ikke der står noget, kunne det måske være version 1.

Svjh står nummeret silketrykt, med meget lille font, i nærheden af AGP og
øverste PCI port

Mvh Villy
http://hjem.get2net.dk/villy

Fra : Jens

Dato : 29-01-04 21:48

"Bevidst" <bevidst[snabel a]tdcadsl.dk> wrote in message
| Hejsa

K L I P

| Og hvordan finder jeg ud af hvilken bios update jeg skal ha' fat i,
der er
| jo hele tre til det board...??
| K7S5A [V1.1]
| K7S5A [V3.1]
| K7S5A [V3.1B]

Hvis IKKE det står på boardet er det et Ver. 1.X
- altså BIOS V1.1

Har selv lige været igennem møllen.
VH. Jens

Fra : Ukendt

Dato : 30-01-04 18:49

Hej Jens

Takker for svaret...

Var nået til lidt samme konklusion, at hvis der ikke stod noget, kunne det
være fordi det var det første...

Tak igen

Mvh

Carsten, Østerbro