Tyvekatten Svedske
Fra : Benedikte Brisson

Dato : 28-01-04 14:51

Vi sidder i stuen og hører sære knaselyde fra køkkenet, selv om vi begge
mener, Svedskes madskål er tom.
- Har du lige givet hende noget?
- Næeh...
Jeg går ud og kigger... og der midt på gulvet sidder tyvekatten med sit
bytte: en åben prøvepose kattemad. Hun lægger poten hen over posen, kigger
på på mig med hovedet på skrå og siger: Yrngk! mens hun knaser videre.
Hvilket sikkert betyder: Den faldt helt selv ned, jeg hjalp den sleet
ikke...

Hmmm... måske skulle man overveje at komme kattemaden i en bøtte af en
slags. MED låg.

Venlig hilsen Dikte
---
www.dikte.dk

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 28-01-04 14:56

"Benedikte Brisson" <dikte@nini.invalid> writes:

> [...]
> ikke...
>
> Hmmm... måske skulle man overveje at komme kattemaden i en bøtte af en

*gg* Ja det er en god ide med en bøtte med låg.
Jeg fik to spande til foder af en gæst og er bestemt glad for dem,
fordi jeg har RC MCO foder i 10 kgs poser/sække og min mening er at
det holder sig bedre i en sådan.

Du kan prøve at dabbe ned til en foderstof forretning (du skal nok
uden for storkbh for at finde en sådan) og høre om de ikke har en
spand eller to du kan købe til en billig penge.

--
Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

http://misbamsen.dk posted with gnus Do not fear the penquin

Fra : Pernille Scharff

Dato : 28-01-04 15:19

Hej Dikte,

det har jeg aaaaaldrig hørt før...

Mind mig lige om, hvorfor vores foder står på en hylde, i en spand med låg,
med hanken vendt ind mod væggen og med en stor elastik spændt hen over
låget???
I HVERT FALD ikke fordi Choko var særlig god til at pille spanden ud, låget
af og få sig et mellemmåltid.....NIX!

Prøveposer? Nåh, dem der man hurtigst muligt skal tømme over i foderspanden
før de bliver "reddet" og flænset af en kat?

*grin*

/Pernille

Fra : Kate

Dato : 28-01-04 23:13

"Pernille Scharff" <nospam2@brunholm-scharff.dk> wrote in

> Mind mig lige om, hvorfor vores foder står på en hylde, i en spand
> med låg, med hanken vendt ind mod væggen og med en stor elastik
> spændt hen over låget???

Her er der krog på skabet hvor maden står. Mowgli har myrdet den ene af
mine spande, som jeg reddede mig på en stand på en udstilling. Den er
gået helt op i rygningen. Mowgli fandt ud af at åbne skabet, ikke
særligt svært da det er et dårligt skab, vælte bøtterne ned fra hylden
og når låget sprang af var der jo frit lejde til herlighederne. Den ene
spand har bare ikke haft rigtigt godt af den behandling.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Broxgaard

Dato : 29-01-04 21:37

> [...]
> på på mig med hovedet på skrå og siger: Yrngk! mens hun knaser videre.
> Hvilket sikkert betyder: Den faldt helt selv ned, jeg hjalp den sleet

Den var sulten.... :)

--
Med Venlig Hilsen
Miss Candy og Daniel